Inwestycja zaowocowała osiągnięciem znaczącego wzrostu aż na dziesięciu rynkach, na których działa Bravo Savings Network, dzięki czemu spółka zdobyła pozycję lidera w segmencie wydawców kodów rabatowych we Włoszech oraz znalazła się w pierwszej dziesiątce w Europie w tej samej kategorii.
Inwestycja XSCF
Nabycie mniejszościowego pakietu udziałów przez fundusz XSCF, w połączeniu ze wzrostem rynku cyfrowych kuponów na poziomie około 10% r/r (według danych wewnętrznych), skłoniło Bravo Savings Network do wyznaczenia celu 40% wzrostu r/r w Polsce w ciągu najbliższych trzech lat i tym samym osiągnięcia pozycji lidera na polskim rynku dla lokalnej marki BravoKupony.
Plany rozwoju są już realizowane dzięki dodaniu wiodących sprzedawców do portfela ofert i zniżek platformy BravoKupony. Ostatnio ogłoszone partnerstwa z UberEats, Lookfantastic i AboutYou, wzmacniają obecną sieć partnerów, w której znajdują się już tacy giganci jak Norton, Puma, ASOS i Modivo.
Dynamiczny wzrost
Utworzona w 2015 roku spółka Bravo Savings Network rośnie bardzo dynamicznie, dzięki czemu osiągnęła status wiodącej, międzynarodowej firmy z branży cyfrowych kuponów rabatowych. Spółka aktualnie jest obecna na 13 rynkach na całym świecie. Dzięki bogatemu doświadczeniu w marketingu afiliacyjnym, Bravo Savings Network ma ambitne plany wzrostu, które zostały przyspieszone dzięki ostatniej rundzie inwestycji.
– Jeśli chodzi o kolejny rozdział w historii grupy Bravo Savings Network, to wygląda on bardzo obiecująco – komentuje Marco Farnararo, prezes Bravo Savings Network. – Wejście funduszu Xenon do naszej spółki wnosi niezwykle cenne dla naszego rozwoju doświadczenie, które naszym zdaniem, nada nowy impuls całej branży. Pozwoli nam również przyjrzeć się nowym rynkom i przyspieszyć ekspansję poprzez fuzje i przejęcia. W ten sposób chcemy zapewnić naszym klientom bardziej zróżnicowaną ofertę na ich lokalnych rynkach, a przy okazji zwiększyć zainteresowanie konsumenckimi oszczędnościami online przy użyciu naszych zniżek i kuponów rabatowych.
Początki Bravo Savings Network
Bravo Savings Network to międzynarodowa firma specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym, która powstała w 2015 roku, aby pomagać konsumentom w oszczędzaniu podczas zakupów oraz promować najlepsze oferty i zniżki dostępne online. Podążając stale za szybkim rozwojem rynku e-commerce, firma działa aktywnie w Polsce oraz 12 innych krajach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych.
Bravo Savings Network to również firma działająca zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, której celem jest zwiększenie świadomości konsumentów w świecie zakupów online. W ramach akcji Green Friday Challenge, we współpracy z organizacją Eden Reforestation Project, spółka zobowiązała się do posadzenia jednego drzewa za każdy zakup dokonany przez użytkowników platformy w okresie od Black Friday do Bożego Narodzenia. Do tej pory firma posadziła ponad 500000 drzew w wybranym miejscu w Kenii i ma zamiar osiągnąć 1 milion posadzonych drzew do końca 2024 roku.
Źródło: PAP Mediaroom