Bron.pl z aplikacją Q&A opartą o Facebook.com

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Grupa AMP Media przygotowała i wdrożyła w sklepie internetowym Bron.pl
nowoczesną aplikację opartą o ideę Q&A – pytania i odpowiedzi.

Grupa AMP Media przygotowała i wdrożyła w sklepie internetowym Bron.pl nowoczesną aplikację opartą o ideę Q&A – pytania i odpowiedzi.


Jest to pierwsze wdrożenie typu social commerce w polskim sklepie internetowym. Aplikacja służy do informowania znajomych poprzez serwis społecznościowy Facebook.com o zakupach dokonanych w sklepie internetowym Bron.pl, a także umożliwia zadanie pytania odnośnie produktu osobie, która dany produkt zakupiła. Aplikacja korzysta z funkcjonalności narzędzia „facebook connect” służącego do powiązania kont na Facebook.com z kontami klientów sklepu Bron.pl oraz do automatycznego logowania użytkownika.

To ciekawe rozwiązanie łączące social media z rynkiem ecommerce ma duży wypływ na budowanie relacji klientów danego sklepu, a także klientów ze sklepem. Wdrożona aplikacja pozwala bowiem na bezpośredni dialog między osobami zainteresowanymi produktami sklepu Bron.pl a tymi, którzy już je zakupili, użytkują i tym samym mogą podzielić się swymi opiniami. Wymiana opinii, choć odbywa się za pośrednictwem serwisu Facebook.com, jest również widoczna na karcie danego produktu w sklepie Bron.pl, co stanowi znaczącą wartość dodaną do informacji o produkcie. Wyrażone opinie o produkcie mają bowiem bardzo duże znaczenie podczas podejmowania decyzji o zakupie, nierzadko o wiele większe niż inne jego cechy jak np. cena czy marka. Ważna przy tym jest wiarygodność opinii, a aplikacja Q&A ją zapewnia.

Jednym z najważniejszych celów sklepu internetowego Bron.pl jest budowanie pozytywnych relacji z klientem i dbałość o nie. Te działania przynoszą wymierne efekty. W 2010 roku sklep Bron.pl zdobył Złoty Laur Konsumenta w kategorii „sklepy z bronią”. Corocznie plasuje się także na czołowych miejscach w ogólnopolskim rankingu sklepów internetowych organizowanym przez portal Money.pl i tygodnik „Wprost”. Stąd też pomysł wdrożenia aplikacji f-commerce Q&A, która ma się stać kolejnym kanałem komunikacji z klientami sklepu, a także przyczynić się do pozyskania nowych tworzących społeczność Facebook.com. To również doskonałe narzędzie służące budowaniu przewagi konkurencyjnej.

Za wdrożenie aplikacji Q&A odpowiedzialna jest Grupa AMP Media, która od ponad 10 lat wraz z zespołem sklepu Bron.pl skutecznie realizuje jego strategię komunikacji. Obecnie w agencji trwają prace nad rozwojem tej aplikacji oraz kolejnymi wdrożeniami nie tylko wśród klientów Grupy AMP Media.

źródło: informacja prasowa