Busola to nowy przewodnik internetowy po dobrym stylu i rozrywce dla mężczyzn. Pomaga mężczyznom w poznaniu trendów oraz znalezieniu inspiracji w zakupie ubrań, butów i akcesoriów mody męskiej, a także w wyborze modnych gadżetów, samochodów oraz miejsc na spędzenie wolnego czasu.
– Naszym celem było stworzenie przejrzystego i interesującego magazynu lifestylowego online, który zaspokoi potrzeby wymagającego mężczyzny XXI wieku. Mam nadzieję, że z czasem Busola stanie dla nowoczesnych facetów tym, czym są na świecie kultowe lifestylowe magazyny: GQ lub Esquire – lekturą obowiązkową bez której nie można się obejść – mówi Krzysztof Urbanowicz, twórca i wydawca Busoli.
Busola prezentuje informacje użyteczne dla tych wszystkich, dla których ważne jest, by zawsze być na bieżąco z nowinkami w męskim świecie. Serwis podzielony jest na jedenaście działów tematycznych:
- Moda
- Design
- Architektura
- Auto-moto
- Kobiety
- W formie
- Gadżety
- Alkohole
- Podróże
- Kultura
- Galeria
Busola adresowana jest do mężczyzn w wieku 25-45 lat, mieszkających w średnich i dużych miastach, ze średnim i wyższym wykształceniem, ceniących dobre, znane marki. Portal jest również cennym źródłem wiedzy dla kobiet, które interesują się wyglądem swoich partnerów i chcą dzielić z nimi pasje oraz zainteresowania.
Jak wynika z badań, w Polsce co drugi mężczyzna znajduje informacje o modzie w internecie, a serwisy na temat mody i urody z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Aż 40% użytkowników serwisów modowych stanowią mężczyźni.
Za stworzenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Mediapolis Interactive.
źródło: informacja prasowa