By having analytics strategy, you’re not thinking creatively – Mick Griffin (TRAFFIT)

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

By having analytics strategy, you’re not thinking creatively – Mick Griffin (TRAFFIT)

Udostępnij:

W tym odcinku MamStartup Podcast rozmawiamy z Mickiem Griffinem, Chief Growth Officer w TRAFFIT, kuratorem Growth52 i doradcą strategicznym w Livespace.

Mick pełnił również funkcję CEO i foundera Pipeline Summit, Chief Revenue Officera w Brand24 oraz Dyrektora Sprzedaży w GetResponse. Z Mickiem rozmawiamy o jego ścieżce zawodowej od profesjonalnego zawodnika rugby do sprzedaży w startupie. Poruszamy też temat zostawania co-founderem w istniejącym już startupie oraz to jak analityka może zaburzyć strategie wzrostu w młodych firmach. 

“By having analytics strategy, you’re not thinking creatively”

Mick dzieli się swoim doświadczeniem współpracy z VC oraz tłumaczy decyzję niekorzystania z zewnętrznego finansowania w TRAFFIT. Rozmawiamy o wartości z posiadania co-foundera oraz o tym, dlaczego dużo osób uważa nadawanie tytułu co-foundera dla kogoś kto dołącza do startupu za kontrowersyjne.