CAM Media S.A. inwestuje w Brand24

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Spółka giełdowa CAM Media S.A. objęła 30 proc. udziałów w Brand24, narzędziu monitoringu marki i obsługi klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Spółka giełdowa CAM Media S.A. objęła 30 proc. udziałów w Brand24, narzędziu monitoringu marki i obsługi klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Brand24 to narzędzie monitoringu Internetu, którego głównym zadaniem jest błyskawiczne wychwytywanie wszelkiego typu dyskusji, reklamacji, czy uwag związanych z wybraną marką / produktem. Narzędzie daje możliwość obsługi klientów skupionych w ramach platform społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Blip, ale również na wszelkiego typu forach dyskusyjnych czy blogach.

Brand24 stanowi także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań i opinii, a zarazem ochronę reputacji marki w sieci.

Wsparcie CAM Media to dla Brand24 duży krok naprzód. Od jakiegoś czasu poszukiwaliśmy podmiotu, który wniesie do naszego projektu nie tylko gotówkę, ale również skuteczne struktury sprzedażowe. CAM Media S.A. osiągnęła w zeszłym roku 62 mln zł przychodu co obok dynamicznie rosnących zysków stanowi najlepsze referencje tego podmiotu – mówi Michał Sadowski, twórca Brand24.

Brand24 to jeden z najlepszych nowych projektów z obszaru marketingu internetowego. To narzędzie ma potencjał zostania standardem w pomiarze efektywności działań w social media, jak i stać się źródłem bezcennej informacji dla marketerów. Będzie to możliwe dzięki bardzo dobremu produktowi stworzonemu przez ekipę z Brand24, jak i naszemu wsparciu w obszarze sprzedaży i marketingu – mówi Paweł Orłowski z Zarządu CAM Media S.A.

Naszym celem to stworzenie uniwersalnego narzędzia monitoringu i kanału komunikacji z klientami, którego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku wybranej marki, produktu bądź usługi – dodaje Sadowski.

Brand24 jest aktualnie w fazie prywatnych betatestów. Start narzędzia planowany jest na początek września. Powołana w sierpniu 2011 spółka akcyjna Brand24 S.A. zamierza w perspektywie 1-2 lat wejść na rynek NewConnect. Planowany jest także start globalnej, anglojęzycznej wersji narzędzia.