Canva i HP zaczynają współpracę: lokalność jako klucz do zrównoważonego drukowania

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Canva i HP zaczynają współpracę: lokalność jako klucz do zrównoważonego drukowania

Udostępnij:

HP Inc. ogłasza strategiczną współpracę z firmą Canva, platformę do komunikacji wizualnej. Kooperacja ma umożliwić użytkownikom projektowanie online, tworzenie treści wizualnych i ich lokalne drukowanie.

Partnerstwo między HP a Canvą przyniesie korzyści zarówno dostawcom usług drukarskich HP (PSP), jak i globalnej społeczności Canvy. Umożliwi każdemu, kto tworzy treści wizualne na tej platformie, bezproblemowe projektowanie i drukowanie we w zintegrowanym systemie z każdego miejsca.

–  To partnerstwo dostarczy ogromnej wartości strategicznej i napędzi wzrost liczby klientów obu firm –  powiedział Cliff Obrecht, współzałożyciel i dyrektor operacyjny firmy Canva

Dzięki współpracy społeczność Canvy uzyska rozszerzony dostęp do drukowanych treści od dostawców usług druku HP z całego świata. Canva planuje rozszerzyć swoją usługę druku do 150 krajów do 2026 roku. Umożliwi to skrócenie czasu realizacji zamówień i znaczne zmniejszenie śladu węglowego dzięki lokalnym działaniom.

Canva Print Operations wyposażone w narzędzia od dostawców HP

Oprogramowanie automatyzacyjne HP, czyli HP PrintOS Site Flow, ma pomóc Canvie rozszerzyć zasięg poprzez automatyzację procesów produkcji i wysyłki dla PSP. Dodatkowo, poszerzenie przez HP swojego pakietu PrintOS o nowe funkcje, wyposaży zespół Canva Print Operations w narzędzia do identyfikacji, łączenia i zarządzania globalnym katalogiem SKU wśród dostawców usług druku obsługiwanych przez HP.

– Jesteśmy podekscytowani współpracą z HP, mającą na celu przyspieszenie rozwoju Canva Print. Innowacje HP w zakresie oprogramowania chmurowego, zarządzania jakością i druku cyfrowego są tu kluczowe. Dzięki ścisłej współpracy naszych zespołów nad nowymi produktami i dodatkowymi lokalizacjami dostawców usług druku, możemy uczynić światowej klasy rozwiązania łatwiej dostępnymi  –  powiedział Jim Towle, Head of Print and Partnerships w firmie Canva.

Canva Enterprise pomoże HP w komunikacji wizualnej

W ramach umowy HP zaimplementuje Canva Enterprise, umożliwiając globalnym zespołom marketingowym i sprzedażowym HP tworzenie, współpracę i publikowanie treści wizualnych.

– Współpraca z Canvą jest świadectwem zaangażowania HP w tworzenie sieci globalnych partnerstw. Jesteśmy pod wielkim wrażeniem możliwości Canva Enterprise i cieszymy się na zwiększenie produktywności projektowej naszych zespołów poprzez usunięcie tzw. „wąskich gardeł”, które hamują tworzenie treści wizualnych na dużą skalę – powiedział Haim Levit, Senior Vice President and Division President w HP Industrial Print

– Canva jest liderem w umożliwianiu globalnym zespołom współpracy i szybkiego tworzenia treści wizualnych o dużym wpływie. HP PrintOS przyspieszy wdrażanie i zwiększanie nowych wolumenów druku do naszej zintegrowanej sieci HP Print Service Providers, dostarczając najszerszy zakres druku użytkownikom Canvy na całym świecie – dodał Chris Knighton, Global Sales Director w HP Industrial Software.

Wspólna praca na rzecz zrównoważonego rozwoju

Jak twierdzą przedstawiciele obu firm, ich współpraca ma odzwierciedlać wspólne zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju. Promując lokalną produkcję, dążą do dostarczania materiałów projektowych wysokiej jakości przy jednoczesnym zmniejszeniu wpływu na środowisko.

Czytaj także: