Carrefour wprowadza system poleceń do swojego e-sklepu spożywczego

carrefour wprowadza system polecen do swojego e sklepu spozywczego
Udostępnij:
Carrefour kontynuuje rozwój e-grocery i jako pierwsza duża sieć handlowa w Polsce wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń „Poleceni”. Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy.

Carrefour uruchomił dla swoich klientów e-grocery program „Poleceni” wykorzystujący mechanizm rekomendowania znajomym zakupów w internetowym sklepie spożywczym Carrefour i uzyskiwania rabatów zarówno przez osobę polecającą, jak również dokonującą zakupów po raz pierwszy.

Każdy klient posiadający konto na stronie zakupycodzienne.carrefour.pl może polecić znajomym dokonywanie zakupów e-grocery w Carrefour. Aby skorzystać z rabatów, znajomi, przy swoich pierwszych zakupach o wartości minimum 50zł, muszą jedynie wpisać kod otrzymany od osoby ich polecającej. Po jego wpisaniu, zamówienie osoby polecanej zmniejszy się o 20 zł, a polecającego aż o 30 zł. Jedna osoba może polecić zakupy maksymalnie 3 znajomym i otrzymać nawet 90 zł rabatu.

– Potencjał rozwoju e-grocery w Polsce jest bardzo duży, a Polacy przekonują się do dokonywania zakupów spożywczych w internecie. Mając ambicję bycia liderem e-zakupów spożywczych na polskim rynku nie zapominamy o wdrażaniu nowatorskich inicjatyw zachęcających nowych klientów do zakupów w naszym. Systemy poleceń i rekomendacji zyskują coraz większą popularność na całym świecie, dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić je w Polsce w naszym e-sklepie. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu zyskamy wielu nowych, lojalnych klientów sklepie – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.