ChargeEuropa i Move: wspólna wizja rozwoju rynku EV/DOOH na Filipinach

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

ChargeEuropa i Move: wspólna wizja rozwoju rynku EV/DOOH na Filipinach

Udostępnij:

ChargeEuropa, europejska firma działająca w obszarze ładowania pojazdów elektrycznych, ogłosiła strategiczne partnerstwo z Movem, spółką zależną Meralco (dostawca energii na Filipinach). Dzięki temu porozumieniu, firma ChargeEuropa wprowadza swój model ładowania EV/DOOH na rynek filipiński. Oznacza to jej debiut w Azji.

W swoim działaniu ChargeEuropa łączy reklamę Digital Out-of-Home (DOOH) ze stacjami ładowania EV. Poprzez przeznaczenie przychodów z reklam na wsparcie instalacji i obsługi ładowarek EV, firma chce promować pojazdy elektryczne na rynkach, gdzie tradycyjna infrastruktura może jeszcze nie być rentowna. Dzięki współpracy z Movem, ChargeEuropa zainstaluje stacje ładowania wspierane reklamami w wybranych lokalizacjach na Filipinach, co w zamierzeniu firmy ma przyczynić się do rozwoju czystego transportu i ułatwić dostęp do EV.

– Nasza strategiczna współpraca z Movem stanowi kluczowy krok w realizacji naszej misji wspierania rozwijających się rynków EV – powiedział Matt Tymowski, CEO ChargeEuropa. Filipiny, dzięki szybkiemu rozwojowi miast i rosnącemu zaangażowaniu w energię odnawialną, są idealnym miejscem, aby pokazać, jak nasza technologia może przyspieszyć adopcję EV i jednocześnie przynieść korzyści reklamodawcom.

Filipiny – tu przygoda z elektromobilnością dopiero się zaczyna

Filipiny, podobnie jak wiele krajów azjatyckich, rozpoczynają swoją przygodę z elektromobilnością. Wyzwanie polega nie tylko na budowie infrastruktury, ale także na stworzeniu opłacalnych sposobów jej wsparcia i rozwoju. Model ChargeEuropa oparty na przychodach z reklam to propozycja na rozbudowę sieci ładowania bez konieczności znacznego wsparcia finansowego ze strony państwa czy wysokich opłat dla użytkowników.

Ze względu na duże natężenie ruchu w obszarach miejskich oraz szerokie grono odbiorców reklam cyfrowych, Filipiny mają skorzystać na tym modelu. Reklamodawcy będą mogli dotrzeć do nowych klientów w atrakcyjnych lokalizacjach, a rosnąca liczba właścicieli pojazdów elektrycznych zyska dostęp do stacji ładowania w często uczęszczanych miejscach. Dzięki podwójnej funkcji stacji ładowania EV, promowany jest zarówno zrównoważony transport, jak i poszczególne komercyjne marki.

Czytaj także: