„Apple w branży przyjemności”
– Myślę, że ludziom prezerwatywy kojarzą się z mniejszą przyjemnością – mówił Charlie Sheen, aktor znany m.in. z serialu „Dwóch i pół”, w filmie promocyjnym LELO HEX. Twórcy kampanii opracowali „najlepszą na świecie prezerwatywę”, która jest wygodna (nie powoduje dyskomfortu przy jej używaniu) i w dodatku trwała. Spełnia więc oczekiwania większości użytkowników, co udowadnia skala zainteresowania projektem.
Szwedzka firma, która określa się mianem „Apple w branży przyjemności”, postanowiła usprawnić technologię produkcji prezerwatyw. LELO odświeżyła technikę i materiały wykorzystywane przy tworzeniu elastycznych i trwałych prezerwatych. Chciała też, by w końcu usłyszał o niej świat, więc utworzyła kampanię crowdfundingową na IndieGoGo. Twórcy zebrali aż 400 tys. dolarów od Internautów, które były zamówieniami.
Dobry i bezpieczny seks
– LELO HEX™ to gigantyczny krok do przodu w walce o dobry i bezpieczny seks – zapewniali twórcy w opisie zbiórki crowdfundingowej. Internautów przekonywali, że prezerwatywy marki LELO HEX wyróżniają się designem, dzięki czemu każdy z użytkowników będzie mógł zobaczyć i poczuć różnicę. Autorzy przedstawili w kampanii trzy główne problemy związane z używaniem prezerwatyw.
Dyskomfort, ześlizgiwanie się i pęknięcie. Z tymi trzema problemami radzi sobie ponoć prezerwatywa LELO HEX. Dwie pierwsze cechy trudno sprawdzić wirtualnie, bez fizycznego kontaktu z prezerwatywą, ale twórcy kampanii, jak i założyciele firmy mocny nacisk położyli na to, by udowodnić trwałość i bezpieczeństwo korzystania z prezerwatyw tej firmy.
Nie pękaj
Pokazują to za pomocą animacji, w której widać dwie prezerwatywy nałożone na szklane naczynie. Pierwsza (zwykła prezerwatywa) została poddana testowi przebicia igłą i test wypadł źle – prezerwatywa pękła. Druga (prezerwatywa od LELO HEX) została poddana wielu próbom przebicia, ale za każdym razem udowadniała swoją trwałość i nie pękła. Jak to możliwe?
– Po siedmiu latach badań i testów, projekt LELO osiągnął sukces tam, gdzie wielu innym nie udało się – pisali twórcy. Na warsztat pracy wzięli najcieńszy a zarazem najtrwalszy materiał znany nauce – grafen – i zintegrowali go ze sześciokątną strukturą molekularną. – Nasi produkcyjni partnerzy mówili nam, że stosowana struktura się nie sprawdzi. A jednak udało się – dodali.
Kampania
Twórcy LELO HEX z kampanią na platformie IndieGoGo wystartowali 13 czerwca 2016 roku. Ich celem było zainteresowanie przynajmniej 10 tys. wspierających, którzy mogliby zainwestować pieniądze w ich technologię. Swój produkt prezentowali jako bezpieczny dla zdrowia i trwały, co widocznie przekonało Internautów. Nie szukali jednak pieniędzy na uruchomienie masowej produkcji, bo ta działa od miesięcy.
Jak donoszą źródła LELO HEX sprzedał do dzisiaj 600 tys. sztuk swoich prezerwatych, a zbiórka na IndieGoGo miała posłużyć za promowanie produktu na świecie. Wspierającym kampanię na pewno spodobało się to, że twórcy zapewnili, że pierwsze sztuki prezerwatyw zostaną wysłane już 15 sierpnia. Zbiórkę wsparł też jeden z najbardziej popularnych aktorów na świecie Charlie Sheen, którego wystąpienie możecie obejrzeć poniżej.