City Inspire S.A. rozpoczyna kampanię przy współpracy z Beesfund

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

City Inspire S.A., Spółka zajmująca się realizacją innowacyjnych przedsięwzięć w obszarze e-turystyki, rozpoczęła kampanię crowdfundingową we współpracy ze spółką Beesfund S.A.

Spółka zaoferuje inwestorom 142.857 akcji po cenie wynoszącej 2,80 zł akcję i chce pozyskać 400 tys. zł, które przeznaczy na zwiększenie sprzedaży na rynku w Polsce oraz rozpoczęcie sprzedaży na rynkach zagranicznych.

City Inspire S.A. została założona w 2012 roku i działa w branży e-turystyki. Spółka rozwija swoje dwa flagowe produkty – aplikację SaaS StayForLonger oraz internetowe przewodniki dla turystów CityInspire.com

Produkty informatyczne Spółki zostały już wielokrotnie wyróżnione m.in. w magazynie FORBES w rankingu „Gracze Roku”, w plebiscycie Dobra Strona Turystyki czy międzynarodowym konkursie StartupOpen na najbardziej obiecujący startupów, gdzie projekt Spółki zajął II miejsce spośród ponad 500 firm z całego świata.

StayForLonger to popularny na rynku dodatek do stron internetowych tzw. widget dla hoteli, który oferuje ich gościom spersonalizowany przewodnik turystyczny po najbliższej okolicy wraz z funkcją tworzenia własnego planu pobytu. Narzędzie jest oferowane w modelu miesięcznego abonamentu tzw. SaaS, a jego podstawową funkcjonalnością jest interaktywna prezentacja możliwości spędzenia wolnego czasu dla osób planujących przyjazd do wybranego hotelu lub już będących jego gośćmi. StayForLonger zostało już wdrożone w ponad 400 hotelach w całej Polsce i 30 zagranicznych (m.in. w hotelu Trump Miami). Obecnie spółka zatrudnia 3 handlowców i pozyskuje 30 hoteli miesięcznie. Ponad połowa środków z kampanii crowdfundingowej zostanie przeznaczona na powiększenie zespołu handlowego do 15 osób oraz na automatyzacje sprzedaży na rynkach zagranicznych.

Drugim produktem Spółki są przewodniki CityInspire.com dostępne dla każdego turysty zainteresowanego spersonalizowanym przewodnikiem z pełną bazą atrakcji oraz wydarzeń w pobliżu miejsca podróży. City Inspire S.A. zacieśnia współpracę biznesową z firmami turystycznymi m.in. biurami podróży oraz portalami rezerwacji noclegów, które dostrzegają potencjał wykorzystania produktu internetowego przewodnika turystycznego jako źródła generowania dodatkowego przychodu.

– Produkty Spółki idealnie wpasowują się w trend digitalizacji treści, czyli rezygnacji z drukowanych przewodników turystycznych na rzecz internetowych oraz mobilnych. Przewodniki turystyczne bazujące na nowych technologiach umożliwiają to, czego nie mogły drukowane przewodniki, m.in. dostarczają zawsze aktualną treść i ofertę, aktualizowaną nawet kilkukrotnie w ciągu dnia oraz lepszą personalizację oferty. 20 mln Polaków rocznie wyjeżdża na wypoczynek poza miejsce swojego zamieszkania i każdy z nich musi poświęcić czas na wyszukiwanie informacji o atrakcjach turystycznych czy wydarzeniach w czasie pobytu. Nasza technologia ma na celu rozwiązanie tego problemu, oszczędzenie czasu i pieniędzy turystów – podkreśla Łukasz Sobański, Prezes Zarządu Spółki City Inspire S.A.

W ramach kampanii przeprowadzanej we współpracy ze spółką Beesfund S.A., City Inspire S.A. zaoferuje inwestorom możliwość objęcia 142.857 akcji. Spółka planuje pozyskać 400 tys. zł, które zamierza przeznaczyć na rozwój sprzedaży oferowanych usług oraz produktów w Polsce, a także przyśpieszenie ekspansji zagranicznej.

– Crowndfunding w Polsce jest nowym sposobem pozyskiwania kapitału na rozwój działalności spółek. Dla nas oprócz pozyskania pieniędzy ważne jest rozproszenie akcjonariatu, co pozwoli nam w 2018 roku na wprowadzenie Spółki na rynek NewConnect, który został stworzony z myślą właśnie o takich spółkach jak nasza, łączących nowe technologie z prawdziwymi potrzebami konsumentów. Większość pozyskanego kapitału przeznaczymy na zwiększenie zespołu sprzedażowego, dzięki czemu będziemy mogli osiągnąć skalowalność naszych produktów. Rynek bardzo dobrze przyjął nasze rozwiązania i chcemy zdobyć w nim jak największy udział w możliwie krótkim okresie czasowym. Z kolei pozyskanie środków poprzez rynek NewConnect pozwoli nam na rozszerzanie działań marketingowych na rynkach zagranicznych oraz na dopracowanie naszego kolejnego produktu – dodaje Prezes Sobański.

Celem City Inspire S.A. jest to, aby widget StayForLonger.com stał się standardem na stronach internetowych hoteli na całym świecie, których obecnie jest już ponad 900 tysięcy. Jest to ogromny potencjał sprzedażowy, który Spółka zamierza efektywnie zagospodarować.

City Inspire S.A. zajmuje się realizacją dwóch innowacyjnych przedsięwzięć w obszarze e-turystyki. Jednym z Akcjonariuszy Spółki jest notowana na Głównym Rynku GPW w Warszawie Grupa Kapitałowa (Jednostka Inwestycyjna) – Setanta ASI S.A. City Inspire S.A. planuje również zadebiutować w połowie 2018 roku na rynku NewConnect.