Civitta przeprowadza rebranding i łączy wszystkie spółki siostrzane

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Civitta przeprowadza rebranding i łączy wszystkie spółki siostrzane

Udostępnij:

Międzynarodowa firma doradcza Civitta, która ma również biura operacyjne w Polsce, przeprowadza rebranding i łączy wszystkie spółki siostrzane, które będą działały pod jedną marką. W tym procesie do struktur Civitta dołączy firma zajmująca się tworzeniem rozwiązań cyfrowych Mediapark oraz estońskie studio cyfrowe Sigleton.

Według Łukasza Pupka, partnera w Civitta Polska, sektor doradztwa biznesowego dla firm jest zwykle postrzegany jako odległy i nieodpowiadający wszystkim potrzebom i złożonym wyzwaniom, które stoją współcześnie przed organizacjami.

– Celem Civitta jest zaoferowanie nowego, innowacyjnego podejścia poprzez płynne połączenie na poziomie międzynarodowym różnych kompetencji zarówno z obszaru doradztwa, jak i usług cyfrowych, co pomoże organizacjom dziś i w przyszłości – mówi Łukasz Pupek.

W polskim oddziale Civitta zatrudnionych jest blisko 60 pracowników, pracujących w biurach w Warszawie, Krakowie i Białymstoku.  W ubiegłym roku Civitta rozszerzyła swoją działalność na trzy nowe rynki – Uzbekistan, Węgry i Portugalię.

– Jako Civitta z biegiem czasu rozwinęliśmy się i zmieniliśmy, ale udało nam się pozostać wiernym naszej pierwotnej misji: zapewnieniu możliwości rozwoju lokalnym talentom we wszystkich krajach, w których działamy. – mówi Adam Saulius Vaina, założyciel i CEO Grupy Civitta – Tworzymy możliwości współpracy z wiodącymi międzynarodowymi firmami, utrzymując jednocześnie powiązania ze społecznościami lokalnymi. Takie podejście przyniosło korzyści zarówno naszym pracownikom, jak i doprowadziło do powstania Centrum Odbudowy Gospodarczej na Ukrainie, organizacji non-profit zajmującej się m.in. polityką gospodarczą. Organizacja regularnie przedstawia także raporty na temat społecznych, gospodarczych i regionalnych skutków wojny na Ukrainie, a także konsekwencji sankcji nałożonych na Rosję.

Kampania rebrandingowa, z hasłem „Question the answer”, ma na celu pozycjonowanie Civitta jako zespołu, który kwestionuje status quo i w sposób kreatywny znajduje rozwiązania dla swoich klientów.