Co zamiast Google Analytics? Piwik PRO udostępnia darmowy plan Core

Udostępnij:
Polska firma Piwik PRO zamierza zwiększyć swój globalny zasięg i stać się poważną alternatywą dla Google Analitycs. Jak można dostać dostęp do darmowego planu Core?

Piwik PRO zaczynało jako firma specjalizująca się w implementacji open-source’owego narzędzia do analityki internetowej, które miało zapewnić użytkownikom lepszą ochronę prywatności. Dziś to pełnowymiarowa platforma marketingowa, a także rosnąca konkurencja dla najpopularniejszych analitycznych narzędzi Google.

O ambitnych planach firmy z Wrocławia świadczy chociażby to, że postanowiła udostępnić swój plan Core całkowicie za darmo, przez co zwiększy globalny zasięg i zainteresuje swoją ofertą użytkowników, którzy do tej pory korzystali z Google Anatlitics. Tym samym będzie to pierwsza darmowa alternatywa dla usługi amerykańskiego giganta, która da szczegółowy wgląd w ruch na danej stronie internetowej.

- Dzięki rozbudowanemu zestawowi funkcjonalności, nowy plan Piwik PRO Analytics Suite jest prawdziwą alternatywą dla Google Analytics. Naszą przewagą jest też to, że w odróżnieniu od Google’a nie używamy informacji o użytkownikach do własnych celów. Właściciele stron mogą więc być spokojni o bezpieczeństwo i prywatność danych zbieranych przy pomocy naszej platformy - mówi Maciej Zawadziński, CEO Piwik PRO.

W darmowym planie Core mamy znaleźć większość ze standardowych i zaawansowanych raportów znanych z Google Analytics. Co ważne, firma zastrzega, że nie wykorzystuje danych użytkowników, a więc jest bezpieczna pod względem prywatności.

Na początku do planu Core uzyskają testowy dostęp użytkownicy, którzy zgłoszą się do nich na tej stronie. Kody dostępu mają być rozdawane chętnym na platformie LinkedIn i oznaczone będą hashtagiem #piwikpro.

Oficjalna premiera planu Core z dostępem dla wszystkich zapowiedziana została na lato tego roku.