Cosmose ogłasza partnerstwo z ADA. Firma wejdzie do Azji Południowo-Wschodniej 

cosmose oglasza partnerstwo z ada firma wejdzie do azji poludniowo wschodniej
Udostępnij:
Cosmose, platforma do analizowania zakupowych zachowań offline, ogłosiła wczoraj strategiczne partnerstwo z ADA, firmą zajmującą się danymi i sztuczną inteligencją, która projektuje i realizuje zintegrowane rozwiązania cyfrowe, analityczne i marketingowe. Współpraca ta pomoże Cosmose rozszerzyć swoją obecność w Azji Południowo-Wschodniej. Natomiast ADA otrzyma prawa do platformy Cosmose.

Na początku tego miesiąca pisaliśmy o tym, że warszawski martech Cosmose otrzymał 15 milionów dolarów dofinansowania. Wśród inwestorów znaleźli się Tiga Investments, OTB Ventures, TDJ Pitango oraz kilka osób z Azji. Firma zapowiadała wtedy, że dzięki zdobytym funduszom planuje zwiększyć skalę swojej działalności. 

Wczorajsza informacja o tym, że firma, dzięki podpisanemu partnerstwu, planuje wprowadzić swoje produkty na rynek w Azji Południowo-Wschodniej, jest kontynuacją planów firmy związanych z ekspansją rynku azjatyckiego. Przypomnijmy, że Cosmose na ten moment obejmują swoją analityką 1 mld konsumentów w Azji. Natomiast po wspomnianej inwestycji martech zapowiedział, że już niebawem będzie to 2 mld ludzi.

ADA pomoże

W ramach podpisanego partnerstwa firma ADA uruchomi trzy produkty, zasilane przez platformę Cosmose. A konkretnie ADA Media Planning powered by Cosmose – produkt, który ma pomóc detalistom odzyskać ruch po pandemii; Ada Location Analytics powered by Cosmose – produkt, który dostarczy zanonimizowanych danych na temat zachowań konsumentów; oraz offline SDK powered by Cosmose – produkt, który pozwoli sprzedawcom detalicznym zintegrować swoje aplikacje mobilne ze sklepami offline.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z takim partnerem jak ADA. Mamy wielkie plany rozszerzenia naszej obecności w Azji Południowo-Wschodniej, a pozycja lidera ADA w regionie pomoże nam osiągnąć nasze ambitne cele. Bardzo podobała nam się współpraca z zespołem ADA podczas opracowywania produktów, które wnoszą najlepsze technologie Cosmose, które wzmocnią pozycję lokalnych sprzedawców detalicznych – powiedział, cytowany przez serwis eu-startups.com, Miron Mironiuk, dyrektor generalny i założyciel Cosmose.

– Współpraca z Cosmose jest nie tylko ekscytująca, ale naprawdę uzupełnia nasze głębokie dane i możliwości AI oraz ich dogłębną analizę behawioralną offline. Wspólnie jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom na dziewięciu rynkach w Azji Południowej i Południowo-Wschodniej ulepszoną ofertę cyfrową i offline, pomagając jednocześnie firmie Cosmose osiągnąć swoje cele ekspansji – dodał Srinivas Gattemneni, dyrektor generalny ADA.

Cosmose obecnie zbiera informacje z ponad 360 tys. sklepów. Dzięki nowemu partnerstwu firma planuje do 2021 roku obsługiwać kolejne 100 tys. sklepów w Malezji, a do 2022 roku zamierza rozszerzyć swój ekosystem do 10 mln sklepów w całej Azji. Cosmose planuje również uruchomienie swojej usługi w nowych krajach Azji Południowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Indiach.