Masz problem z komunikacją z klientem? Nie potrafisz przez telefon wyjaśnić kilku kwestii? Skorzystaj z programu CoSurfing.net, który rozwiąże Twój problem. Wystarczy wejść na stronę, zarejestrować się i zaprosić klienta do skorzystania z narzędzia.
Dzięki innowacyjnemu podejściu do komunikacji rozwiązanie WebLive CoSurfing „internetowy sprzedawca” nie jest już ograniczony tylko do pisania ze swoim klientem. Teraz może osiągnąć nowy poziom zrozumienia. CoSurfing umożliwia sprzedawcy zobaczenie dokładnie tego, co ogląda w danym momencie kupujący i przeglądanie strony razem z nim. Dzięki temu nie trzeba zgadywać co widzi konsument ani zastanawiać się czy opis produktu jest zrozumiały dla niego. Wspólny widok pozwoli agentowi na bardziej precyzyjną komunikacje, którą nie da żaden opis. Jeden obraz powie więcej niż tysiąc słów.
Technologia CoSurfing pozwala na połączenie między dwoma przeglądarkami, klienta i sprzedawcy. Poprzez taki kontakt jest synchronizowany między nimi wygląd dokumentu HTML. Oznacza to, że w dowolnym momencie w swoich przeglądarkach obydwaj widzą to samo. Mogą nawet zobaczyć na co wskazuje kursor drugiego z nich. Prezentowanie wskaźnikiem danego produktu znacznie ułatwia komunikacje i rozszerza ją na inne zmysły. Pokazując to co się opisuje nie trzeba zmuszać klienta do używania wyobraźni tam, gdzie jest to zbędne.
CoSurfing uzupełnia pozostałe usługi o wizualizacje przedmiotu rozmowy, strony internetowej. Pokazanie klientowi tego o czym się pisze, poprawia jego doświadczenie korzystania z serwisów, na których można dokonać, np. zakupów online i tworzy bardziej przyjazny obraz w pamięci użytkownika. System CoSurfing wyróżnia się od pozostałych narzędzi do komunikacji online przede wszystkim precyzyjnym przekazywaniem instrukcji klientom, a także bezpieczeństwem i natychmiastową pomocą udzielaną kupującym.
Dzięki takiemu rozwiązaniu konsument chętniej wraca na dany portal i korzysta z jego usług doceniając staranie właściciela strony o zadowolenie klienta.