Creator Cash uruchamia wcześniejsze płatności dla YouTuberów

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Creator Cash uruchamia wcześniejsze płatności dla YouTuberów

Udostępnij:

Twórcy treści mają teraz natychmiastowy dostęp do wynagrodzenia za prowadzone kampanie na YouTube. Jednocześnie, dzięki Creator Cash mają możliwość skorzystania analizy przychodów w czasie rzeczywistym. Debiutancki produkt ChannelMeter jest częścią pierwszego banku stworzonego specjalnie dla twórców treści.

Creator Cash jest dostępny dla każdego twórcy zaangażowanego w programy partnerskie, w ramach którego YouTuberzy mogą korzystać z pełnego zestawu narzędzi analitycznych. Inne platformy, takie jak Instagram, TikTok, Facebook, Patreon dołączą do programu w najbliższych tygodniach.

Eugene Lee, założyciel Creator Cash podkreśla wieloletnie doświadczenie branżowe spółki i fakt, że pracują już z setkami tysięcy twórców treści w ramach ich podstawowej działalności ChannelMeter. Jednak jego zdaniem jest jeszcze wielu twórców, którzy potrzebują wsparcia w tym obszarze, czyli w poruszaniu się po finansowej stronie ich działalności.

Oferta kompleksowego wsparcia, czyli dostępu do wcześniejszych płatności oraz analizy kanału i jego potencjału jest brakującym ogniwem w holistycznym podejściu do branży influencer marketingu. Creator Cash nie tylko zapewnia twórcom płynność finansową ale również przekazuje narzędzia do rozwoju kanału i skalowania biznesu.

Wielomiliardowy sektor twórców przyciąga coraz większe zainteresowanie świata fintech. Według Pawła Działaka, CEO Tpay jesteśmy świadkami rozkwitu nowej branży  łączącej finanse z influencerami – ‘finflu’. Dodaje, że rynek zaczyna otwierać się na ten obszar. Zaledwie w ubiegłym miesiącu startup o nazwie Karat wprowadził kartę Black Card dedykowaną twórcom zarabiającym na YouTube, Instagram Twitch i innych platformach.

Branża influencerów zarabiających w mediach społecznościowych jest niedoceniana przez systemy bankowe. Pomimo tego, że wielu twórców ma wysokie dochody, banki nie rozumieją ich działalności, a w efekcie nie oferują im dobrych warunków współpracy gdy potrzebują kapitału.

Paweł Działak dodaje, że według szacunków Business Insider Intelligence, opartych na danych Mediakix, branża influencer marketing do 2022 r. osiągnie wartość ok 15 mld USD , w porównaniu z 8 mld USD w 2019 roku.