Dać wkład. Być wpływowym. Zostać nagrodzonym. Te trzy krótkie hasła promują serwis, który od niedawna jest bogatszy o 7 milionów dolarów, dzięki Foundry Group, Mr Youth oraz GSA Venture Partners.
Crowdtap, który oferuje badania marketingowe przeprowadzane przez użytkowników serwisu, otrzymane pieniądze ma zamiar wykorzystać na powiększenie zespołu pracującego nad projektem oraz na zatrudnienie inżynierów działu sprzedaży.
Historia startupu rozpoczyna się w 2009 roku, w Nowym Jorku. Platforma działa dzięki inkubatorowi Mr Youth, który w pierwszych latach istnienia zasilił konto Crowdtap kwotą 3 milionów dolarów. Serwis swoje działanie opiera na korzystaniu z testerów-wolontariuszy, którzy w zamian za odpowiadanie na różnego rodzaju ankiety, otrzymują od zleceniodawcy drobne upominki.
Crowdtap jest kolejnym przykładem startupu, opartego na działaniu społeczności.
źródło : venturebeat.com