Daj się znaleźć [e-profit]

Dodane: 09.02.2012

Mam Startup

Udostępnij:

Geolokalizacja to nowy trend, który w ostatnich miesiącach coraz częściej staję się elementem dyskusji najbardziej zaawansowanych technologicznie internautów. W przeciągu ostatniego roku w społecznościach branżowych, blogosferze czy serwisach z trendami, pojawiały się informację o…

Marcin Krzosek, tekst pochodzi z magazynu e-profit 9, luty 2012

Geolokalizacja to nowy trend, który w ostatnich miesiącach coraz częściej staję się elementem dyskusji najbardziej zaawansowanych technologicznie internautów. W przeciągu ostatniego roku w społecznościach branżowych, blogosferze czy serwisach z trendami, pojawiały się informację o serwisach Foursquare, Places czy Gowalla. Pomimo fajnych i efektywnych przykładów z zagranicy, Polscy early adopters usługi nie dostrzegli w niej szerokiego potencjału.

[czytaj dalej:]

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem