Chcąc rozwijać rynek i świadomość użytkowników udostępniliśmy nasze narzędzie w nieco okrojonym pakiecie Free i od razu pojawiły się pierwsze efekty. Zanotowaliśmy w tym krótkim okresie rekordową ilość kilkuset rejestracji nowych kont i bardzo duży wzrost zainteresowania.
W darmowym koncie użytkownicy mają do dyspozycji wybrane słowo kluczowe wraz z dopasowanymi frazami wymaganymi i wykluczonymi oraz limit 500 wypowiedzi miesięcznie. Z przeprowadzanych rozmów i analiz wynika, że jest to liczba, która w zupełności zaspokoi potrzeby startupów, małych firm oraz wszystkich, którzy rozpoczynają swoją przygodę z monitoringiem. Skąd pomysł?
– Taki model korzystnie wpłynie na rozwój branży, edukowanie użytkowników oraz da możliwość zbadania czy marka jest widoczna w sieci, a jeśli tak, to w jaki sposób jest postrzegana. Warto zaznaczyć, że w pakiecie Free w dalszym ciągu nowe wypowiedzi będą pojawiać się w systemie BrandSpy w czasie rzeczywistym. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy będzie miał możliwość na własnym przykładzie sprawdzić jakie korzyści może dać monitorowanie Internetu i Social Media – mówi Przemek Kwiatkowski CEO BrandSpy.