Dawid Urban jest znanym inwestorem, członkiem YPO oraz właścicielem i współwłaścicielem kilkunastu firm i marek – m.in. e-Smoking World, europejskiego lidera rynku papierosów elektronicznych. W swoim portfolio zgromadził już kilka marek związanych z nowymi technologiami, ale żadnej aplikacji mobilnej. Aż do teraz.
– Cashap to bardzo świeże przedsięwzięcie, ale o dużym potencjale biznesowym, szczególnie w zakresie ekspansji zagranicznej. Aplikacja nie ma bariery skalowalności. Jest skierowana do pokolenia o dość specyficznej liście potrzeb i zachowań konsumenckich, ale które są zbieżne dla tej grupy wiekowej w większości krajów. Cieszę się, że niemal od początku uczestniczę w budowaniu Cashap, wnosząc nie tylko wkład finansowy, ale również moje doświadczenie w związane z rozwijaniem start-upów – komentuje Dawid Urban.
Mobilne płatności dla nastolatków
– Marketplace z metodą płatności jest pierwszą z uruchomionych funkcjonalności. W niedalekiej przyszłości dołączą kolejne, jak np. oszczędzanie na większe zakupy. Cashap to MVP, a samo przedsięwzięcie jest w czystej postaci start-upem, którego celem jest weryfikacja funkcjonalności i dopasowanie ich do nastolatków. Kolejne możliwości aplikacji będą więc powstawać w oparciu o potrzeby jej realnych użytkowników – komentuje Marta Kaleńska-Jaśkiewicz, pomysłodawczyni Cashap