Deloitte nawiązał strategiczną współpracę z polską firmą z branży insurtech – Quantee

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Deloitte nawiązał strategiczną współpracę z polską firmą z branży insurtech – Quantee

Udostępnij:

W ramach współpracy eksperci Deloitte będą wdrażać narzędzie Quantee oraz świadczyć aktuarialne wsparcie w obszarze taryfikacji. Rolą firmy doradczej będzie prowadzenie implementacji zarówno w aspektach biznesowych, jak i technicznych. Na obecnym etapie partnerstwo dotyczy Polski. W planach jest również ekspansja w regionie Europie Środkowej.

Platforma Quantee jest nowoczesnym rozwiązaniem dla firm ubezpieczeniowych wspierającym kompleksowo proces taryfikacji. Narzędzie umożliwia użytkownikom wykorzystywanie zarówno metod tradycyjnych, jak i innowacyjnych technik uczenia maszynowego oraz sieci neuronowych. Rozwiązanie zostało zauważone i docenione podczas jednej z największych konferencji branży Insurtech Insights Europe, która odbyła się kilka dni temu w Londynie.

Deloitte będzie uczestniczyć we wdrożeniach platformy Quantee, oferując m.in. wsparcie aktuarialne w procesie doskonalenia taryf. Eksperci firmy doradczej będą także zaangażowani w procesy integracji oprogramowania z systemami klientów oraz projektowanie nowych funkcjonalności narzędzia.

– Bliska współpraca z innowacyjnymi parterami technologicznymi jest jednym z naszych kluczowych priorytetów. Podpisana właśnie umowa z Quantee jest jedynie przypieczętowaniem naszej relacji budowanej od wielu miesięcy. Wierzymy, że połączenie doświadczenia i kompetencji aktuarialnech oraz technologicznych Deloitte z doskonałym narzędziem, oraz unikalną propozycją wartości Quantee to przepis na sukces – mówi Adam Pasternak -Winiarski, dyrektor w dziale usług aktuarialnych i ubezpieczeniowych, Deloitte Polska.

Platforma Quantee wpisuje się w trend transformacji technologicznej w ubezpieczeniach. Trend zapoczątkowany kilka lat temu i niezwykle zdynamizowany w okresie pandemii. Jednym z obszarów, który w największym stopniu korzysta z cyfrowej rewolucji jest właśnie taryfikacja głównych linii biznesowych, m.in. ubezpieczeń komunikacyjnych, mieszkaniowych czy zdrowotnych. Głównym nurtem tego trendu jest wdrożenie bardziej dynamicznego i spersonalizowanego podejścia do taryfikacji.

– Partnerstwo z Deloitte jest naturalnym krokiem w ramach konsekwentnie budowanej strategii rozwoju Quantee. Jesteśmy przekonani, że współpraca z partnerem o takiej renomie i kompetencjach jak Deloitte pozwoli po pierwsze na sprawną obsługę rosnącego zainteresowania wdrożeniami platformy Quantee, a po drugie pozwoli na przyspieszenie ekspansji na rynkach zagranicznych – podsumowuje Mateusz Gintrowski, Co-founder Quantee.