Depilacja.pl to największa w Polsce sieć salonów depilacji laserowej. W ciągu trzech lat działalności startup otworzył 23 punkty w Polsce, 5 w Wielkiej Brytanii i 2 w Brazylii, obsługując ponad 150 tys. zabiegów. Dzięki pozyskanemu kapitałowi planuje otworzyć rozwijać się na kolejnych rynkach (w sumie ponad 20, w tym w USA, Niemczech i Turcji), otwierając własne salony, a także dzięki modelowi franczyzowemu. Firmę założyło dwóch doświadczonych internetowych przedsiębiorców – Tomasz Kucharski (współtwórca i były dyrektor finansowy Groupon Polska) i Paweł Tymczyna (współtwórca Travelist.pl).
Startup łączy w sobie technologię z usługami wykonywanymi w świecie offline. Dzięki wykorzystaniu nowych technologii, Depilacja.pl pozyskuje 90% klientów przez Internet. Większość procesów obsługi klienta także odbywa się online. Dzięki temu salony depilacji zajmują niewielką powierzchnię i wymagają minimum obsługi, co wpłynęło na koszty operacyjne i ceny dla klientów końcowych. Startup rozwija też własną technologię lasera, która umożliwi bezpieczną i skuteczną depilację pacjentów o każdym kolorze skóry.