DigitalFirst.AI działa tak, jak Tesla na autopilocie. Użytkownik podaje informacje o swojej firmie i na tej podstawie system rekomenduje aktywności marketingowe, które prowadzą do realizacji pożądanego efektu.
Dzięki rundzie pre-seed udało się zdobyć ponad 4000 firm użytkowników i ponad 2000 klientów z 60 krajów, w tym 25% klientów pochodzi z USA. Średnia cena miesięcznego abonamentu wynosi $99, ale największym zainteresowaniem cieszy się plan z możliwością tworzenia nielimitowanych lejków sprzedaży ($199). Startup wygenerował już ponad $250 000 sprzedaży w zaledwie 4 miesiące.
Pierwsze finansowanie
DigitalFirst.AI pierwsze finansowanie zdobył od founderów projektu Grzegorza Gracza i Michała Tokarskiego po $125.000 każdy. Środki przeznaczono na zbudowanie MVP oraz zdobycie grantu w wysokości $250.000 od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Natomiast już po 6 miesiącach od startu prac programistycznych w startup zainwestował fundusz inwestycyjny INNOventure. Do transakcji doszło w grudniu 2021, a inwestycja wyniosła $250.000. W czerwcu 2022 do inwestycji dołączył Flat6Labs z Abu Dhabi (ZEA) z kwotą $315.000. Flat6Labs to wiodąca firma venture capital w regionie MENA, rocznie Flat6Labs inwestuje w ponad 100 innowacyjnych i opartych na technologii start-upów z całego świata. Tym samym Digital First AI zakończyło rundę pre-seed na poziomie $1,1 mln.
Obecnie DF.AI rozpoczęło kolejną rundę finansowania SEED. Zdobyte środki zostaną przeznaczone na rozwój i skalowanie produktu (50%), 30% na marketing oraz 20% na rozwój międzynarodowego zespołu oraz ekspansję na rynki zagraniczne.