Rywalizacja odbywała się podczas jednych z największych międzynarodowych targów GITEX Future Stars. DigitalFirst.AI początkowo został wybrany spośród 700 innych startupów z ponad 60 krajów z całego świata, a ostatecznie znalazł się wśród 22 finalistów i zajął drugie miejsce w swojej kategorii.
– Jak ktoś się mnie pyta, czy byłem zaskoczony awansem do finału, to odpowiadam zgodnie z rzeczywistością, zaskoczyło mnie to niesamowicie. Do końca wierzyłem, że podzielę się naszą wizją przed finałowym jury. Founderzy Grzegorz Gracz i Michał Tokarski ani przez moment nie zwątpili, że przejdę dalej i wystąpię w finale. Drugie miejsce w kategorii MarTech tylko utwierdziło mnie w tym, że to, co robimy, rozwiązuje problemy, z jakimi borykają się przedsiębiorcy i marketerzy. Właśnie dlatego będziemy chcieli jak najszybciej dostarczyć im wartość, jakiej w tym momencie nie ma na rynku. Chcemy ustandaryzować świat marketingu i sprawić, że dobre pomysły będą się z powodzeniem rozwijać – mówi Rafał, CEO DigitalFirst.AI.