Dlaczego reklama wielkoformatowa to dobry wybór?

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

reklama wieloformatowa

Udostępnij:

Reklama jest dźwignią handlu. To ona sprawia, że klienci dowiadują się o produkcie/usłudze. To dzięki reklamie dane produkty sprzedają się lepiej niż inne. Ci, którzy chcą zlecić wykonanie reklamy mają obecnie naprawdę duży wybór, jeśli chodzi o nośniki reklamowe. Postawić można nie tylko na niewielkie ulotki, ale również zewnętrzną reklamę wielkoformatową, która sprawdza się naprawdę dobrze. Jakie są jej zalety? Co sprawia, że naprawdę warto w nią zainwestować?

Gdzie można zobaczyć reklamę wielkoformatową?

Reklama wielkoformatowa jest obecnie jednym z najbardziej popularnych nośników reklamy. Można ją dostrzec głównie w wielkich miastach. Wystarczy przejść się ulicami Warszawy, Krakowa czy Gdańska, aby zobaczyć niejedną reklamę o naprawdę dużym formacie. Często również w mniejszych miejscowościach nie brakuje reklamodawców, którzy decydują się postawić na reklamę o wielkiej powierzchni. Bez względu na to, gdzie taka reklama zostanie umieszczona można być pewnym jednego: nie zostanie ona niezauważona. Nie da się przejść obok niej, nie dostrzegając jej. To właśnie w tym tkwi jej siła.

reklama wieloformatowa outdoor

Czy reklama wielkoformatowa jest dobrze widoczna?

Jak już wspomnieliśmy, reklamy wielkoformatowej po prostu nie da się nie zauważyć. Jedną z cech charakterystycznych tego rodzaju reklamy jest to, że jest ona naprawdę bardzo dobrze widoczna. Jest to jednocześnie jedna z jej największych zalet. Umieszczając taką reklamę w centrum miasta czy przy ruchliwej drodze, można mieć pewność, że będzie ona dostrzegalna z naprawdę dużej odległości. W efekcie dotrze ona do niemałej grupy odbiorców.

Większość reklamodawców decydujących się na reklamę wielkoformatową traktuje ją jako inwestycję na dłuższy czas. To oznacza, że ogromny billboard staje się elementem krajobrazu, naprawdę dobrze utrwalając się w pamięci odbiorców. To oznacza zdecydowanie większą świadomość marki. Tym samym reklama wielkoformatowa jest naprawdę dobrym wyborem, jeśli chcesz kształtować świadome decyzje zakupowe swoich klientów.

Gdzie powinna znaleźć się reklama wielkoformatowa, aby spełniała ona swoją rolę?

Aby reklama wielkoformatowa się sprawdziła, musi być przede wszystkim odpowiednio rozmieszczona. Przypadkowość nie jest w tym przypadku tym, co się sprawdzi. Nawet najlepiej zaprojektowany billboard nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, jeśli znajdzie się w niedogodnym miejscu.

Wybierając lokalizację reklamy o dużej powierzchni, pamiętaj, że najlepiej sprawdzają się centra dużych miast. Generalnie zasada w tym przypadku jest banalnie prosta: im więcej ludzi przewija się przez dane miejsce, tym oczywiście lepiej. Warto wcześniej dokładnie przeanalizować region, w którym planujesz umieścić swoją reklamę wielkoformatową. Sprawdź, czy tego rodzaju plakatów nie ma tam już zbyt dużo. Mogłyby one bowiem przytłoczyć Twoją reklamę i sprawić, że nie zadziała ona tak, jakbyś tego oczekiwał.

Czy reklama wielkoformatowa jest droga?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się nad tym, czy reklama wielkoformatowa wiąże się z dużym kosztem. Jeśli porównamy wydatki na reklamę telewizyjną czy influencerską z tymi na wielkopowierzchniowe billboardy, to okaże się, że koszty są nieporównywalnie mniejsze. Okazuje się więc, że reklama wielkoformatowa jest nie tylko skuteczna, ale również nie generuje niepotrzebnie wysokich wydatków. Oczywiście musisz pamiętać, że ostateczny koszt wykonania takiej reklamy będzie uzależniony od tego, jak będzie ona duża, a także jakie elementy mają się na niej znaleźć. Droższe są reklamy podświetlane, których zastosowanie warto jednak rozważyć. Są one bowiem widoczne również po zmroku, co przekłada się na jeszcze większą ich skuteczność. Jeśli interesuje Cię rzetelnie wykonana reklama wielkoformatowa, wejdź na znajdzreklame.pl.

znajdzreklame.pl

Czym powinna się charakteryzować dobra reklama wielkoformatowa?

Niezależnie od wielkości dobra reklama to taka, która została naprawdę przemyślana. Musisz pamiętać, że żaden jej element nie powinien być przypadkowy. Ważne, aby reklama odwoływała się do emocji, a jednocześnie w jakimś stopniu zaskakiwała odbiorców. Grafika, która ma się na niej znaleźć powinna być naprawdę estetyczna, a jednocześnie czytelna. Powinna przyciągać spojrzenia potencjalnych klientów. Nigdy nie może również kojarzyć się z produktami konkurencji.

Reklama wielkoformatowa to jedna z bardziej skutecznych form reklamy. Nie bez powodu cieszy się ogromną popularnością wśród reklamodawców. Jeśli tylko będzie odpowiednio wykonana i umieszczona we właściwym miejscu, możesz mieć pewność, że przyniesie oczekiwany efekt.

 

Artykuł sponsorowany na zlecenie znajdzreklame.pl