Do końca roku około 100 sklepów Bricomarché będzie oferowało usługę click&collect

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Do końca roku około 100 sklepów Bricomarché będzie oferowało usługę click&collect

Udostępnij:

E-commerce to dla polskich konsumentów synonim wygodnych zakupów – wynika z raportu Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w Polsce 2019”. Polska zajmuje 13. miejsce w zestawieniu najszybciej rosnących rynków tego sektora na świecie. Sieć supermarketów Bricomarché również dostrzega dynamicznie rosnącą popularność tej formy zakupów. Od lutego br. liczba sklepów, w których produkty można zamówić przez Internet wzrosła z 5 do 68. Bricomarché zapowiada, że do końca 2019 roku rozwiązanie będzie dostępne w ponad 100 polskich miejscowościach.

E-commerce wybiera 6 na 10 badanych Internautów

Coraz większa liczba sklepów internetowych i nieustanne wzbogacanie ich oferty, to tylko niektóre z czynników wpływających na bardzo dynamiczny rozwój sektora e-commerce na świecie. W rzeczywistości, w której tryb życia jest bardzo intensywny, wszelkie rozwiązania wpływające na oszczędność czasu są na wagę złota. W tych okolicznościach możliwość robienia zakupów przez Internet wydaje się idealnym rozwiązaniem. Sklepy oferujące zakupy online są postrzegane jako wygodniejsze i prostsze, ale to co najbardziej motywuje do korzystania z ich usług to całodobowa dostępność – wynika z raportu Gemiusa dla Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w Polsce 2019”.

Intensywny rozwój usługi click&collect w Bricomarché

Każdego roku 25. września obchodzony jest w Polsce Dzień Budowlańca. Z tej okazji sieć sklepów Bricomarché zapowiada intensywny rozwój oferowanej przez siebie usługi click&collect, która jest niewątpliwym ułatwieniem dla klientów indywidualnych, ale także firm budowlanych. Dzięki zmodernizowanej na początku br. stronie internetowej klienci tych supermarketów zyskali możliwość przeglądania asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych, jak również opcję składania zamówień przez Internet. Do końca 2019 roku sieć planuje wprowadzenie tej usługi w ponad 100 polskich miastach. Ponadto Bricomarché zapowiada także poszerzenie obszaru dostępności innowacyjnej opcji dostawy – Bricomatów, które zadebiutowały w lutym br. 

– Cieszymy się, że wprowadzona do naszej sieci na początku tego roku możliwość zamawiania produktów przez Internet, spotkała się z tak dużym zainteresowaniem klientów Bricomarché. Dynamiczny wzrost znaczenia sektora e-commerce motywuje nas do dalszego rozwoju naszej autorskiej usługi click&collect, jaką są Bricomaty – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna Bricomarché w Polsce i dodaje – Naszym celem jest stworzenie takiej oferty, która skutecznie odpowie na trendy aktualnie obowiązujące w naszej branży. Obecnie pracujemy nad tym, aby do końca tego roku Bricomaty były dostępne w łącznie 10 miejscowościach. 

Bricomaty to unikatowe rozwiązanie, które umożliwia zamawianie produktów przez Internet i odbieranie ich w specjalnie wyznaczonych do tego boksach. Obecnie usługa jest dostępna w 5 miejscowościach: Nowym Tomyślu, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli. Klienci Bricomarché, decydujący się na zakupy przez Internet, mają także do wyboru dwie inne formy dostawy: do sklepu stacjonarnego lub do domu. Ponadto, sieć oferuje klientom transport zamówień np. na miejsce budowy, który jest realizowany z wykorzystaniem samochodów HDS.