Do Revolut dołączają doświadczone menedżerki z sektora finansowego

Udostępnij:
Revolut, brytyjski fintech, z którego usług korzysta 10 milionów użytkowników w Europie, kontynuuje inwestycje nad Wisłą. W styczniu, na stronie kariera w Revolut, pojawiło się 100 nowych stanowisk, które firma chce obsadzić w Polsce. Niemal wszystkie dotyczą centrum usług w Krakowie, gdzie mieści się największe na świecie biuro Revolut, a kilka Warszawy. Wiele konkursów wygrywają kobiety.

Na kluczowe dla rozwoju firmy stanowiska, Revolut zatrudnił właśnie trzy doświadczone menedżerki. Monika Kania pokieruje rozwojem oferty dla polskich firm (Revolut for Business), Katarzyna Dyrcz będzie odpowiadała za markę Revolut jako pracodawcy w Polsce (Employer Branding), Karolina Kornet buduje lokalny zespół ds. ryzyka kredytowego i nowych produktów (Revolut Credit).

-  W 2020 roku stawiamy na dostosowanie naszej oferty dla firm do potrzeb polskich przedsiębiorców, udostępnienie użytkownikom nowych produktów i usług, dalsze inwestycje w Krakowie oraz usprawnienie obsługi klienta. W tym celu wzmacniamy polski zespół - mówi Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce.

Revolut zatrudnia ponad 1800 pracowników, największym na świecie biurem jest centrum usług w Krakowie. Kluczowymi zespołami zlokalizowanymi w Polsce są Technology, Data, Support, Compliance, Risk, FinCrime, Payments, People i Product. Pracownicy tworzą bardzo zróżnicowaną społeczność, pod względem kierunku wykształcenia, kraju pochodzenia, znajomości języków i specjalizacji.

- Dołączam do zespołu Revolut, aby w sposób usystematyzowany, spójny z globalną strategią firmy, rozwijać i zarządzać marką Revolut jako pracodawcy pierwszego wyboru. Dynamicznie zwiększamy zatrudnienie, przejmujemy właśnie kolejne piętra w naszym budynku w Podium Park. W nowej roli wykorzystam moje doświadczenie zdobyte w banku Santander i gamingowej firmie G2A.COM. Rywalizujemy o najlepsze talenty, programistów, analityków, językoznawców. Ludzie to największy kapitał firmy. Już niebawem opowiemy o kolejnych inwestycjach i planach rozwoju zespołu w Polsce - mówi Katarzyna Dyrcz, Employer Branding Manager w Revolut.

Revolut obsługuje już 250 tysięcy firm w Europie. Najwięcej, bo 49% w Wielkiej Brytanii. Fintech wchodzi w nowy etap - lokalizowania oferty biznesowej, tak by spełniała oczekiwania przedsiębiorców w konkretnym kraju. Rozwojem oferty dla polskich firm (Revolut for Business) pokieruje Monika Kania, wcześniej CEO w Xchanger (marketplace walutowy), COO w Telemedico (Docplanner Group), menedżer ds. ekspansji sieci handlowej (Lidl).

- Wśród klientów biznesowych Revolut w Polsce jest wiele firm zaawansowanych technologicznie, agencji digitalowych, software house, e-commerce, ale są też tradycyjne branże jak transport i spedycja. Chcę dobrze poznać ich potrzeby i poszerzyć grono klientów o firmy, które w dobie inflacji i rosnących cen, redukują koszty i optymalizują procesy. Spółki, które sprowadzają materiały zza granicy, realizują sprzedaż poza Polskę, których pracownicy podróżują - chcemy zaoferować im oszczędność czasu i pieniędzy - zapowiada Monika Kania, Lead Business Development Manager Revolut for Business w Polsce.

Kolejne ważne, obsadzone w Warszawie stanowisko inicjuje budowę nowego zespołu produktowego. Karolina Kornet, jest pierwszą osobą, która - w roli credit risk menedżera - zbada rynek pod kątem uruchomienia w Polsce usług kredytowych. Wcześniej zarządzała ryzykiem w firmach pożyczkowych (International Personal Finance) oraz finansowych startupach, w krajach CEE (Mogo Finance, Revoplus).

- Jedną z grup produktów, których uruchomienie rozważamy, są produkty kredytowe. Analizujemy, gdzie na takie usługi jest potencjalnie popyt i na których rynkach, w pierwszej kolejności, moglibyśmy takie usługi testować. Liczę, że Polska i kraje CEE nie zostaną w tyle, i że zadba o to nowy, tworzony właśnie w Warszawie zespół Credit. Kolejne otwarte role w Warszawie, można przejrzeć na naszej stronie, w zakładce kariera - mówi Karolina Kornet, Credit Risk Manager w Revolut.