DPD Polska zaprezentowała koncept znany z restauracji szybkiej obsługi. Punkt umożliwia nadanie i odbiór przesyłek bez konieczności opuszczania pojazdu.
– Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług oraz wygody dla klientów. Dlatego stale testujemy i wdrażamy nowe rozwiązania poprawiające ich doświadczenia – podkreśla Marek Weremijewicz, dyrektor regionalny w DPD Polska.
Pilotażowy punkt powstał w sąsiedztwie nowej siedziby firmy, co umożliwiło przystosowanie istniejącej infrastruktury do obsługi „z samochodu.” Usługa ma odpowiadać na potrzeby różnych grup klientów.
– Warto dodać, że DPD Pickup Drive to usługa wygodna także dla osób z niepełnosprawnościami. Korzystając z niej, mogą być one pewne, że uzyskają niezbędną pomoc w zakresie odbioru lub nadania paczki. Usługa jest również bardzo wygodna dla osób z dziećmi zapiętymi w foteliku samochodowym, ponieważ nie trzeba opuszczać pojazdu – dodaje Łukasz Kordziukiewicz, kierownik oddziału WA1 i DPD Pickup Drive.
Osoby decydujące się na wysiadanie z auta mają dostęp do tradycyjnej recepcji, gdzie mogą skorzystać z porady pracownika, zakupić materiały opakowaniowe czy obsłużyć przesyłkę w pełnym zakresie. Obok recepcji znajduje się również automat paczkowy, uruchomiony przez DPD w Polsce w 2021 roku.
DPD Polska zapowiada kolejne rozwiązania odpowiadające na zmieniające się potrzeby klientów.