Drużyna z Polski wygrała regionalny finał L’Oréal Brandstorm 2019 i powalczy o główną nagrodę w Paryżu

druzyna z polski wygrala regionalny final loreal brandstorm 2019 i powalczy o glowna nagrode w paryzu
Udostępnij:
15 kwietnia br. dziesięć najlepszych zespołów z Polski i krajów bałtyckich zmierzyło się w finale regionalnym konkursu Brandstorm 2019. Najlepszy okazał się Team JIM w składzie: Izabela Zdrodowska, Julia Wójcik i Marta Gralec ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Drugie miejsce zajął zespół JPS, również z SGH, a podium zamknęła drużyna z Uniwersytetu Wileńskiego – SnowDrop.

Zwycięski team poleci do Paryża, by w maju zawalczyć o wyjątkową nagrodę główną – trzymiesięczny staż w Station F, największej na świecie przestrzeni co-workingowej dla start-upów. Tuż po odebraniu nagrody nie krył on radości. – Kiedy odczytano nazwiska zdobywców trzeciego i drugiego miejsca, nawet nie wyobrażałyśmy sobie, że to my zdobędziemy pierwsze miejsce i będziemy mogły reprezentować Polskę i region podczas finału w maju. Wciąż nie jesteśmy w stanie w to uwierzyć. Teraz przed nami przygotowania do międzynarodowego finału. Prawdopodobnie wszystkie zespoły są bardzo dobre, więc czeka nas naprawdę ciężka praca. Eksperci L’Oréal wesprą nas w przygotowaniach, by nasza prezentacja była jeszcze lepsza – mówiły szczęśliwe laureatki. Zwyciężczynie podkreślały też, że udział w finale konkursu oraz możliwość sprawdzenia swoich umiejętności prezentacji i mierzenia się z trudnymi pytaniami wymagającego jury to doskonałe doświadczenie, które zaowocuje w ich karierze zawodowej.

W tym roku do konkursu zgłosiła się rekordowa liczba uczestników. – Tym razem otrzymaliśmy zgłoszenia od 268 studentów – to niemal dwukrotnie więcej chętnych niż przed rokiem. Do konkursu przystąpiły 53 trzyosobowe zespoły, a spośród nich wybraliśmy dziesięciu finalistów – po pięć zespołów z Polski i Krajów Bałtyckich. Bardzo silną reprezentację w finale, bo aż cztery zespoły, miała Szkoła Główna Handlowa – podsumowuje Paweł Sypka, talent attraction & acquisition manager, L’Oréal Polska. Dotarcie do finałowej dziesiątki to ogromny sukces i okazja do zaprezentowania swoich pomysłów na innowacyjne rozwiązania w zakresie pielęgnacji skóry. – Rozwój technologii dotyczy nas wszystkich – zmienia nasze życie, rynek i samych konsumentów. Dlatego cieszy mnie, że co roku konkurs Brandstorm przynosi kolejne świetne pomysły, będące kombinacją strategii marketingowej i nowych technologii – dodaje Paweł Sypka.

Patronem tegorocznej, 27. już edycji była dywizja Produktów Aktywnych (m.in. marki: Vichy, La Roche-Posay, SkinCeuticals czy CeraVe). Przepustką do finału regionalnego było opracowanie nowatorskiej koncepcji pielęgnacji skóry. Zgłoszenia w formie prezentacji przyjmowano do połowy lutego. Jury złożone z ekspertów L’Oréal dokonało oceny przesłanych projektów i wyłoniło finałową dziesiątkę, która zaprezentowała swoje pomysły przed managerami L’Oréal Poland&Baltic oraz L’Oréal Warsaw Plant. Najlepszy zespół w dniach 22-24 maja br. weźmie udział w wielkim finale i powalczy o nagrodę główną – staż w Station F w Paryżu, największym technologicznym inkubatorze w Europie.

Przez 27 lat L'Oréal uczynił Brandstorm jednym z najważniejszych konkursów dla studentów na świecie. Do tej pory wzięło w nim udział prawie 180 000 kandydatów z ponad 60 krajów.