InPost, InCoin, InBox
InPost wprowadza program lojalnościowy – InCoin. Będzie dostępny w aplikacji mobilnej, a w jego ramach użytkownicy mogą zbierać punkty za różne aktywności, takie jak odbiór i nadawanie paczek, czy zakupy w InPost Fresh. Punkty zaś można wymieniać na nagrody, rabaty i vouchery, a także brać udział w loteriach.
Od 15 października aplikacja wprowadza również InBox, czyli pudełko z niespodziankami, w którym do wygrania są m.in. mieszkanie w Warszawie, samochód elektryczny i inne cenne nagrody. InPost zapowiada rozszerzanie programu.
Nowości w aplikacji
W planach jest m.in. wymiana InCoinów na zniżki, vouchery partnerów (w tym Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy, czy KIANO). Sama aplikacja ma zyskać odświeżony ekran główny, czy nawigację.
To podejście ma zwiększyć zaangażowanie klientów oraz nagradzanie ich za korzystanie z usług InPost. Nowy program lojalnościowy InPost ma być dostępny w najnowszej wersji aplikacji. I choć z samego oświadczenia spółki można wnioskować, że ta jest już dostępna, to nie ma informacji o konkretnej dacie.