Dzieci w sieci, czyli jak monetyzować rodziców

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Piętnaste, jubileuszowe spotkanie profesjonalistów branży internetowej ShopCamp odbędzie się 10. listopada w Warszawie. Najgorętszy okres w e-commerce trwa. Dzieciaki czekają na prezenty, a rekiny e-biznesu pomagają elfom zapełnić wór Świętego Mikołaja.

Piętnaste, jubileuszowe spotkanie profesjonalistów branży internetowej ShopCamp odbędzie się 10. listopada w Warszawie. Najgorętszy okres w e-commerce trwa. Dzieciaki czekają na prezenty, a rekiny e-biznesu pomagają elfom zapełnić wór Świętego Mikołaja. Po głośnym sukcesie poprzedniej edycji ShopCamp “Erotica” to kolejne spotkanie dedykowane określonym odbiorcom. Do tablicy wywołujemy: “Dzieciaki”.

Podczas ShopCampu “Dzieciaki”, wystąpi m.in. Wiktor Wilk, Project manager ciufcia.pl – najpopularniejeszego w Polsce serwisu edukacyjnego dla dzeci, który przybliży jak “monetyzować” rodziców w sieci. Katarzyna Krzysztofiak z Allegro będzie mówić o tym, że w kryzysie również można zarabiać, szczególnie jeśli sprzedaje się produkty dla dzieci. Z kolei Ilona Lewkowicz brand manager Baby’s Secret, zaprezentuje pierwszy polski klub zakupowy dla mam. Paweł Stępień z Funmedia.pl, opowie o tym jak nikomu nieznany projekt 8.1 przeszedł drogę do pozyskania ponad 1000 szkół podstawowych oraz 1000 bilbiotek w Polsce. Z kolei jeden z prelegentów na dzieciach zna się jak nikt inny… bo sam jest jeszcze dzieckiem – Krystian Gontarek, 11-letni twórca GameTeller.net opowie o komunikacji z najmłodszymi w sieci.

Pełną agendę spotkania można śledzić pod linkiem: http://shopcamp.pl/agenda

ShopCamp to spotkania dotyczące szeroko pojętej tematyki sprzedaży w internecie. Najbliższe spotkanie to ostatnie w tym roku, a zarazem kończące trzeci cykl ShopCampu, który gromadzi społeczność e-commerce od 2010r. Oprócz dużej dawki wiedzy ekspertów, spotkaniom towarzyszy luźna atmosfera, która powoduje, że ich uczestnicy bez problemu przełamują bariery komunikacyjne i nawiązują cenne kontakty z innymi ShopCampowiczami. Podczas “Dzieciaków” będzie też można wrócić na chwilę do szkolnych lat – spróbować waty cukrowej i obejrzeć występy mima.

To co odróżnia ShopCampy od innych konferencji to także Arena, podczas której każdy może zaprezentować przez 5 minut swój pomysł, ideę bądź odkrycie – mikrofon jest Twój. Aby wziąć udział w ShopCampie wystarczy się zarejestrować (bezpłatne): http://shopcamp.pl/)

Trzeci cykl ShopCampu wspiera Mecenas – Platforma iStore. Merytorycznie partneruje spotkaniom NetArch. Logistycznie spotkania wspiera Siódemka S.A. Partnerem wspierającym ShopCamp Dzieciaki jest Trusted Shopsi SOFORT banking.

źródło: informacja prasowa