Czym jest e-commerce? Jak skutecznie prowadzić sprzedaż w Internecie? Jak zarządzać płatnościami on-line?Jak wykorzystywać w sprzedaży e-mail marketing oraz maketing automation? Na te pytania i wiele innych znajdziemy odpowiedź już 16 kwietnia podczas kolejnego spotkania 3camp. Czeka Waś minimum teorii i wiele ciekawych case studies!
Czym jest 3camp? 3camp to nieformalne spotkania branży IT w Trójmieście. Pierwsze spotkanie odbyło się we wrześniu 2007 r. i odtąd na stale zagościło w kalendarzu trójmiejskich spotkań. Konferencje 3camp są zazwyczaj podzielone na 2 części: pierwsza z nich to cykl 4 prezentacji poruszających temat główny spotkania; część druga to spotkania przy poczęstunku, gdzie można porozmawiać z prelegentami, wymienić się doświadczeniami i nawiązać nowe kontakty.
Agenda kwietniowego spotkania 3camp przedstawia się następująco:
- Karol Zieliński – PayLane – 7 grzechów głównych sprzedaży online, czyli jak nie robić płatności w e-commerce;
- Aleksander Heba – Polskapresse – Internet – Procesy konwersji a zarządzanie produktem na przykładzie Alegratka.pl;
- Paweł Wróbel – Fast White Cat – Dlaczego Commerce staje się coraz bardziej „Smarter”?;
- Tomasz Kryk – Sendigo – Jak to dobrze robić? E-mail marketing i marketing automation krok po kroku – case study – bdsklep.pl, willsoor-shop.pl, zwierzakowo.pl.
Kiedy: 16 kwietnia, godz. 18.00
Gdzie: Inkubator STARTER, ul. Lęborska 3B Gdańsk-Przymorze
Wstęp wolny, wymagana rejestracja uczestników: https://3camp-16kwietnia.konfeo.com/
MamStartup objął patronatem to wydarzenie
źródło: informacja prasowa