e-podróżnik.pl stawia na nowoczesny wizerunek i kampanię marketingową

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Portal, który sprzedał do tej pory ponad milion biletów i udostępnia coraz większą pulę biletów od 1 zł, odświeża swój wizerunek. Zarząd firmy Teroplan S.A., będącej właścicielem serwisu epodróżnik.pl, podjął decyzję o zorganizowaniu kampanii marketingowej i wizerunkowej na szeroką skalę.

Zmiany, które już wprowadzono w e-podróżnik.pl, to przede wszystkim nowy interfejs połączony z lżejszą oprawą graficzną. Wraz z wdrożeniem nowoczesnego interfejsu ruszyła kampania marketingowa, która będzie promowała tanie podróżowanie. W ścisłej współpracy z przewoźnikami wybrano linie autobusowe, na których sprzedawane są bilety już od 1 zł, a liczba specjalnie obrandowanych autobusów zwiększa się z dnia na dzień.

fot. pixabay.com

– Zdecydowaliśmy, że sezon wakacyjny jest najlepszym okresem na wdrożenie nowego interfejsu i przeprowadzenie kampanii reklamowej. Chcemy promować tanie podróżowanie i przeznaczamy na ten cel duże środki finansowe – mówi Andrzej Soroczyński, prezes zarządu Teroplan S.A.

e-podróżnik.pl to pierwsza w Polsce, dostępna również w angielskiej, niemieckiej i czeskiej wersji językowej, kompleksowa wyszukiwarka połączeń kolejowych i autobusowych, a także połączeń komunikacji miejskiej, za pośrednictwem której sprzedano od początku funkcjonowania serwisu ponad milion biletów o szacunkowej wartości 38 milionów złotych. Właścicielem marki e-podróżnik.pl jest firma Teroplan S.A.

Obecnie e-podróżnik.pl udostępnia rozkłady jazdy ponad 1000 przewoźników autobusowych i kolejowych z Polski, Czech oraz Niemiec, a także od niedawna promy do Szwecji. e-podróżnik.pl jako jedyna wyszukiwarka połączeń oferuje innowacyjny sposób wyszukiwania door-to-door (od adresu do adresu), łącząc komunikację miejską z międzymiastową. Wyszukiwarka dostępna jest także w formie aplikacji na wszystkie urządzenia mobilne wykorzystujące system Android.

e-podróżnik.pl oferuje także stacjonarną sprzedaż biletów w ponad 230 punktach na terenie całego kraju. Misją spółki jest ułatwianie wszystkim pasażerom planowania podróży różnymi środkami transportu zbiorowego z możliwością zakupu biletu i nawigowania podróży na mapie (w aplikacji mobilnej). Zagranicą wyszukiwarka jest prowadzona pod marką teroplan.