E.Wedel rozwija platformę gamingową

ewedel rozwija platforme gamingowa
Udostępnij:
Na mocy rozstrzygniętego przetargu, E.Wedel rozszerza współpracę z agencją mediową Zenith w zakresie gaming marketingu. Kontrakt realizowany będzie w kooperacji z wewnętrzną komórką Publicis Groupe o nazwie Game Lab, specjalizującą się w planowaniu działań marketingowych klientów w gamingu.

– Widzimy potencjał dla naszej marki w gamingu, dlatego rozwijaliśmy platformę Wedel Up! którą powołaliśmy do życia w 2018 roku, uczestnicząc w jednym z największych międzynarodowych eventów – Intel Extreme Masters w Katowicach. Liczymy na to, że Zenith skutecznie pomoże nam rozwijać nasze działania gamingowe, uwzględniając wyzwania związane z komunikacją w tym zakresie oraz całościową strategię komunikacji marki – mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel.

E.Wedel w ramach działań z zakresu gamingu był obecny ze swoją strefą na Intel Extreme Masters w Katowicach czy Poznań Games Arena. Ponadto, był partnerem cyklu turnieju Friendly Fire oraz TeamFight Tactics CUP.

– Gaming pojawił się w polu zainteresowania wielu marek szukających drogi do innowacyjnych rozwiązań i budowania pozytywnych doświadczeń z konsumentami. Game Lab, bazując na danych, badaniach i szerokich kompetencjach strategicznych agencji mediowej Zenith wspiera klientów w tych działaniach – komentuje Olga Stalewska, Gaming Strategy Lead w Game Lab, Publicis Groupe.

Game Lab powstał w sierpniu 2019 roku i od tego czasu rozwija i poszerza swoje kompetencje, współpracując z Klientami z całego portfolio Publicis Groupe. Ta komórka strategiczna to odpowiedź agencji na rosnący potencjał branży oraz zainteresowanie Klientów i Partnerów Grupy.