Już 27 i 28 lutego w Warszawie na konferencji Ecommerce Trends 2013 wystąpią praktycy ecommerce reprezentujący wiodące firmy działające w branży handlu internetowego m.in. Merlin, Allegro, Praktiker, Megastore, Pizza Portal, Fly.pl, Conrad Electronic, Nokaut, dostawcy rozwiązań i usług dedykowanych właścicielom sklepów m.in. Adobe, Google, Przelewy24, Trusted Shops, Unity Group, Divante. Podczas konferencji nie zabraknie tematów ważnych dla polskiej branży ecommerce – przedstawiciele Komitetu Założycielskiego e-Izby będą dyskutowali o wyzwaniach i barierach rozwoju handlu elektronicznego w Polsce w specjalnym panelu prowadzonym przez Grzegorza Wójcika prezesa Fundacji Rozwoju Gospodarki Elektronicznej.
Podjęliśmy współpracę merytoryczną przy konferencji Ecommerce Trends 2013 z nowo powołaną Izbą Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska – wspólnie uznaliśmy, że jest o świetna okazja, aby swój istotny udział w konferencji miała organizacja działająca na rzecz rozwoju branży ecommerce, wspierająca ją w działaniach legislacyjnych i świetnie rozumiejąca problemy polskich e-sklepów – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs – organizatorka konferencji.
Podczas konferencji zostaną przedstawione najnowsze analizy dotyczące wartości polskiego rynku ecommerce, które przedstawi Marcin Jędrzejewski z The Boston Consulting Group (Gość e-Izby) oraz preferencji zakupowych Polaków, najpopularniejszych kategorii produktów i sklepów- dane pochodzące z Raportu Gemius dla e-Commerce Polska zaprezentuje Wojciech Żbikowski z Gemius Polska. Jak sklepy mogą wykorzystać najnowszy produkt Google -Google Shooping do skuteczniejszych i efektywniejszych działań, co na rynku zmieni wprowadzenie tego produktu przez Google? – to niektóre z zagadnień , które poruszy w prezentacji Rizwan Syed z Adobe.
Pierwszy dzień konferencji to również wystąpienia poświęcone nowatorskim modelom biznesowym oraz sprawdzonym i skutecznym strategiom w branży ecommerce. W tym bloku wystąpi Bartłomiej Gola SpeedUp Venture Capital Group, Krzysztof Murzyn Grupa Unity wraz z Tomaszem Podsiadły Megastore. O światowym miliardowym biznesie e-commerce‘owy zbudowanym na lokalnych mikro biznesach opowie Lech Kaniuk PizzaPortal.pl, Delivery Hero.
Ecommerce Trends 2013 to konferencja, której program odpowiada na konkretne potrzeby właścicieli sklepów. Po wielu rozmowach z właścicielami sklepów uznaliśmy, że warto w trochę inny niż zwykle sposób przedstawić niektóre tematy. Dlatego, też w programie konferencji znalazło się wiele wystąpień, przedstawiających najlepsze praktyki w formie zbioru porad z zakresu konwersji, emailingu, generowania leadów, kampanii i narzędzi google, usability, analityki czy outsourcingu. – mówi Dariusz Sokołowski, co founder NoNoobs.pl.
Nowością będzie także możliwość indywidualnego umówienia się na konsultacje prowadzone przez Email Doktora Macieja Ossowskiego z Getresponse.
W drugim dniu konferencji (28 lutego) Ecommerce Trends 2013 swoją inaugurację będzie miała Szkoła e-Commerce Polska, projekt edukacyjny powstającej e-Izby – Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska. Uczestnicy warsztatów 28 lutego dowiedzą się m.in. jak skutecznie generować ruch w sklepie internetowym, jak zachęcić użytkownika do zakupu a klienta do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Warsztaty poprowadzą: Mateusz Gordon, Gemius, Justyna Skorupska, FACT-Finder® Partner Polska, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska), Michał Cortez, The Addictives.
Konferencja Ecommerce Trends 2013 to wydarzenie, którego celem jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać własny biznes poza tradycyjnymi kanałami. Spotkanie to jest również okazją dla uczestników do nawiązania kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami, ekspertami rynku i przedstawicielami e-biznesu, którzy już odnieśli znaczące sukcesy w branży e-commerce.
27-28 lutego 2013 r. Warszawa
Program konferencji:
www.ecommercetrends.pl/program
Rejestracja uczestników: www.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje
Warsztaty Szkoły e-Commerce Polska 28.02. w trakcie konferencji Ecommerce Trends 2013
www.ecommercetrends.pl/warsztaty
Uczestnicy warsztatów mogą również wziąć udział w pierwszym dniu konferencji Ecommerce Trends 2013 i skorzystać ze specjalnej ceny biletów.
MamStartup jest patronem medialnym tego wydarzenia.
źródło: informacja prasowa