Ecosavers Club nominowany do Top Picks podczas wydarzenia TechCrunch Disrupt 2020 w San Francisco

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Ecosavers Club nominowany do Top Picks podczas wydarzenia TechCrunch Disrupt 2020 w San Francisco

Udostępnij:

Polski startup Ecosavers Club, który oferuje usługę personal shopping z produktami do oszczędzania energii, został wyróżniony przez prestiżowy portal TechCrunch kategorią Top Pick podczas tegorocznego wydarzenia technologicznego Disrupt 2020. Pojawienie się w tej wąskiej grupie najciekawszych startupów roku to ogromne wyróżnienie w branży nowych technologii.

TechCrunch jest organizatorem konferencji technologicznej, która odbywa się każdego roku w kilku miastach w Stanach Zjednoczonych, ale także w Europie. Celem również najbliższej edycji, w wersji online, jest umożliwienie startupom technologicznym promowania swoich produktów i usług wśród potencjalnych inwestorów, jak również pokazanie inicjatyw, które mają unikatowy wpływ na branżę technologiczną. Jednym z najważniejszych stałych elementów wydarzenia dla uczestników jest ogłoszenie wybranej wąskiej grupy najciekawszych propozycji (26 startupów z całego świata) tzw. “TechCrunch Top Picks“ – kategorii specjalnie wyselekcjonowanych firm, do których trafił właśnie polski startup.

– Bycie jednym ze startupów wybranych w TechCrunch Top Picks jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Jest to nie tylko poświadczenie, że robimy coś wyjątkowego, ale także szansa na pokazanie się w jednym z najbardziej cenionych środowisk technologicznych. Nasza inicjatywa ma za zadanie zmienić podejście do energii elektrycznej, której ceny z roku na rok szybują w górę i wiemy, że to się nie zmieni. Tym bardziej cieszy nas fakt bycia zauważonym przez organizatorów tegorocznej konferencji Disrupt – mówi Łukasz Gontarek, COO The Charging Company, właściciela Ecosavers Club.

Ecosavers Club zmienia podejście do oszczędzania energii poprzez znoszenie barier, jakie towarzyszą reorganizacji domowego zacisza, aby dom, mieszkanie czy miejsce pracy stały się ekologiczne. Na stronie polskiego startupu znajdziemy indywidualną usługę zakupową z produktami do oszczędzania energii, które dzięki rozbudowanej analizie danych pozwolą klientom otrzymać specjalny Eco Box – dostosowany do indywidualnych potrzeb. “Eko pudełko” będzie zawierać urządzenia, które zaoszczędzą energię elektryczną, a co za tym idzie, również pieniądze – bez wychodzenia z domu. Proces zamówienia jest uproszczony do granic możliwości – klienci wypełniają krótką ankietę, a na jej podstawie algorytmy wspierane przez AI dopasują idealny zestaw akcesoriów do obniżania rachunków za energię elektryczną.