edrone łączy siły z 7Hype: 1,000,000 PLN dla włoskiego e-commerce

Dodane: 08.09.2021

Informacja prasowa

Udostępnij:

Włoski rynek e-commerce zanotował w ubiegłym roku oszałamiający wzrost na poziomie 35%. Nowa strategiczna współpraca pomiędzy edrone i 7Hype ma na celu przyspieszyć go jeszcze bardziej, zwiększając przychody sprzedawców za pomocą najnowszej technologii.

Obie strony porozumienia zobowiązały się przeznaczyć ponad 1 000 000 złotych na wejście na włoski rynek. Inwestycja pokryje przede wszystkim operacje biznesowe, rozwój sprzedaży i promocji usług związanych z nowoczesnym marketingiem internetowym.

7Hype działa na rynku Marketing Automation we Włoszech i spółką zależną Giglio Group S.p.A., notowaną w segmencie MTA-STAR włoskiej giełdy (oznaczenie GG) zarządzanej przez Borsa Italiana S.p.A. Grupa Giglio zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem i zarządzaniem wszechstronnymi i konkurencyjnymi platformami dla sklepów internetowych. Do grona klientów należą głównie organizację związane z modą, designem, a od niedawna także branża spożywcza czy medyczna. 7Hype będzie odpowiedzialny przede wszystkim za rozruch działalności nowych podmiotów, jeszcze bardziej rozbudowując swoje portfolio. Wartość akcji grupy Giglio w pierwszym tygodniu po ogłoszeniu współpracy wzrosły o 16%.

Strategiczne partnerstwo z edrone – polską platformą SaaS opartą na Sztucznej Inteligencji, oferującą rozwiązania Instant ROI i Customer Experience dla eCommerce – gwarantuje 7Hype wyłączność sprzedaży licencji na włoskim rynku.

Możliwości, jakie oferują oparte na Sztucznej Inteligencji funkcjonalności edrone, od przewidywania potrzeb klientów, do dokonywania zakupu (również  za pomocą głosu), pomogą znacząco podnieść konkurencyjność tamtejszych podmiotów.

– Nieustannie chcemy przekraczać granice cyfrowej rewolucji, dlatego wierzę, że umowa z edrone, to kolejny istotny krok we właściwym kierunkumówi Alessandro Giglio – członek zarządu Giglio Group S.p.A.

Giglio zrzesza kilka podmiotów, oferując usługi związane z nowatorską technologią eCommerce (Terashop), logistyki (Giglio e-Distribution) i sprzedażą detaliczną (Salotto di Brera) stawiając na innowację i nieustanne doskonalenie swoich produktów. Grupa prowadzi działalność na rynku międzynarodowym, w szczególności w Europie, Stanach Zjednoczonych Ameryki, Rosji oraz w rejonie Azji i Pacyfiku. Zgodnie z warunkami zawartej umowy, Giglio będzie uczestniczyć w działaniach za pośrednictwem 7Hype, które jest częścią grupy specjalizującą się w planowaniu strategii Marketing Automation. Firma ma rozpocząć proces pozyskiwania nowych klientów we Włoszech, a edrone wniesie swój wkład w działania marketingowe tejże organizacji.

7Hype będzie miał wyłączność na sprzedaż edrone, w pakiecie z własnymi rozwiązaniami Marketing Automation (w myśl autorskiej metody prowadzenia klientów Timing Belt), jak i osobno. Uzyska także wyłączność na prowadzenie szkoleń certyfikowanego specjalisty systemu edrone.

Partnerstwo z edrone łączy się także prowadzeniem wspólnych prac badawczo-rozwojowych. W ten sposób grupa Giglio, za pośrednictwem 7Hype, zyska realny wpływ na przyszłość Marketing Automation, w szczególności uwzględniając aspekt pomiaru skuteczności działań, jak i wdrażania strategii Omnichannel Marketing.

Umowa ma znaczący wpływ na zacieśnienie współpracy włoskich i polskich specjalistów w obszarze sztucznej inteligencji. Dzieląc się wynikami pracy, w myśl zasady wzajemnego i ciągłego wzrostu, zagwarantują jeszcze szybszy rozwój zaplecza technologicznego swoich firm.

Celem tej inwestycji typu Joint Venture jest rynek Martech (Marketing Technologies), który został niedawno wyceniony przez ekspertów na 121,5 miliarda dolarów, a tylko w ostatnim roku urósł o 20%.

Jestem niezwykle podekscytowany współpracą z tak doświadczoną grupą jak Giglio. Ich ogromne doświadczenie i udokumentowane osiągnięcia we współpracy z detalistami eCommerce robiły na mnie ogromne wrażenie już od pierwszego spotkania. To ogromny potencjał rozwoju. W podobny sposób edrone wkroczył na rynek brazylijski – poprzez relacje partnerskie z doświadczonymi firmami. To gwarancja najlepszego możliwego dopasowania produktu do rynku, którego efektem jest współpraca z ponad 200 klientami w tym kraju. Właśnie znajomość rynku i możliwość wsparcia lokalnego klienta w jego ojczystym języku, na każdym etapie współpracy, jest kluczem udanej ekspansji międzynarodowej. Zarówno 7Hype, jak i edrone, stoją w obliczu ogromnej szansy i cieszę się, że Giglio wybrało właśnie nas na swoich partnerów technologicznych – komentuje Michał Blak, CEO edrone.

Włochy dołączyły tym samym do rynków znajdujących się na mapie ekspansji zagranicznej edrone. Tylko w tym roku firma podwoiła swoje portfolio klientów na terenie CEE, zgodnie z planami związanymi z wejściem do spółki inwestora, ogłoszonymi niecałe 12 miesięcy temu.