GOonline BNP Paribas został zaprojektowany całkowicie od nowa. Prace nad nią trwały wiele miesięcy, a ich efekt końcowy właśnie ujrzał światło dzienne. Partner Efigence współtworzył nowy serwis, odpowiadając za koncepcję UI/UX oraz działania front-endowe.
GOonline jest intuicyjny, prosty w obsłudze i zaprojektowany tak, aby się zmieniać wraz z preferencjami użytkowników.
Funkcje, jakie zostały zastosowane to m.in.: dodawanie komputera do zaufanych urządzeń w celu łatwego i szybkiego logowania, układ treści w postaci czytelnych kafli, wybór kolorystyki tła, sekcje poradnicze, zmiany nazw posiadanych kart i rachunków oraz numerów PIN. Co więcej, od teraz użytkownicy mogą włączać i wyłączać transakcje czasowe, płatności zbliżeniowe oraz blokować karty. We wszystkich aktywnościach wspierać ich będzie doradca online. GOonline będzie funkcjonować nawet podczas prac modernizacyjnych – czyli bez przerw technicznych na aktualizacje, co oznacza maksymalizację dostępności w rozumieniu gotowości do pracy i dostępności dla osób z różnymi niepełnosprawnościami.
– Dzięki płynnemu łączeniu wiedzy technologicznej, doświadczenia w projektowaniu digital customer journey oraz znajomości potrzeb nowoczesnego klienta bankowego, mieliśmy przyjemność zaprojektować nowy digital banking dla tak wyjątkowego Partnera, jakim jest BNP Paribas. GOonline to innowacyjna platforma, dzięki której korzystanie z usług banku jeszcze nigdy nie było tak proste i intuicyjne. Pozwoliła nam w pełni wykorzystać nasze kompetencje i doświadczenie w obszarze designu oraz front-endu dla bankowości i liczymy, że przełoży się to na zadowolenie Klientów BNP Paribas – podsumowuje Andrzej Szewczyk, wiceprezes i dyrektor zarządzający w Efigence.
BNP Paribas będzie migrował klientów do nowego GOonline partiami, ale jeszcze przez jakiś czas użytkownicy będą mieli do dyspozycji starą i nową wersję serwisu.
Nowa bankowość GOonline dostosowana jest do zmian zgodnych z dyrektywą PSD2.