Ekstraklasa.TV to możliwość oglądania transmisji meczów na żywo z polskim komentarzem meczowym.
– Zmiany na rynku mediów są nieuchronne. Już dziś staramy się myśleć o tym, jak będą kształtować się preferencje nadawców i kibiców za pięć, a nawet dziesięć lat. Chcemy być przygotowani strategicznie oraz technologicznie, by optymalnie wykorzystać wszystkie te możliwości i dostarczyć naszym fanom jak najlepszy produkt – w wygodny, łatwo dostępny sposób – wyjaśnia Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasa S.A. – To nasz najważniejszy projekt technologiczny, bo daje zupełnie nowe możliwości, jeśli chodzi o zasięg ligi na świecie, bezpośredni kontakt z kibicami, rozumienie ich oczekiwań oraz komercjalizację zagranicznych praw mediowych. Ta platforma jest ważnym elementem strategii budowy marki i potwierdza miejsce Ekstraklasy wśród najbardziej innowacyjnych lig piłkarskich w Europie – dodaje Marcin Animucki.
Ku zdziwieniu, mecze poprzez platformę będzie można oglądać tylko poza granicami Polski, czyli w krajach nieobjętych wyłącznymi licencjami stacji telewizyjnych.
Zatem oferta jest kierowana do widzów za granicą. System umożliwia wykupienie dostępu do wybranego meczu (Pay Per View) w cenie 2,99 EUR, a także oglądanie transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w ramach abonamentu – miesięcznego w cenie 6,99 EUR lub dostępu przez cały sezon za 49,99 EUR. W pierwszym miesiącu w ramach promocji można oglądać transmisje meczów za granicą gratis. Serwis jest kompatybilny z Chromecast i Airplay, urządzeniami, dzięki którym obraz z telefonu może zostać wyświetlony na ekranie telewizora.
Platforma Ekstraklasa.TV jest dostępna w języku polskim, a niebawem działać będzie także w wersji angielskiej.