Na zdjęciu: Elon Musk, szef Tesli i SpaceX | fot. Web Summit, flickr.com CC by 2.0
Wideo z tunelu
W krótkim klipie na Instagramie Musk pokazał fragment tunelu, pracujących w nim robotników, skomplikowaną instalację świateł drogowych, aby zatrzymać się przed logiem The Boring Company. Pod filmem napisał on, że prototyp tunelu o o długości dwóch mil jest prawie gotowy i w oczekiwaniu na ostateczne decyzje i regulacje będzie oferował bezpłatne przejażdżki dla publiczności.
źródło: www.instagram.com
W ciągu pięciu godzin materiał wyświetlono ponad milion razy.
Musk ujawnił także kilka szczegółów na temat swoich planów dotyczących pełnowymiarowego systemu tranzytowego Hyperloop, łączącego główne miasta USA. W odpowiedzi na tweety fanów napisał, że praca nad tunelami łączącymi Nowy Jork i Waszyngton „już się zaczęła” i że w 2019 roku ma nadzieję rozpocząć pracę nad linią między Los Angeles i San Francisco.
Miliony ze sprzedaży nietypowych gadżetów
Zanim firma Muska zaczęła kopać tunele, The Boring Company sprzedawała czapki z logo. W ramach akcji wyprodukowano 50 tysięcy czapek po 20 dolarów. Każda znalazła nowego właściciela, a konto firmy zasilił 1 milion dolarów.
Kolejnym firmowym gadżetem zostały miotacze ognia. W ciągu krótkiego czasu spółka sprzedała wszystkie wyprodukowane urządzenia i zarobiła w ten sposób kolejne 10 milionów dolarów.
W marcu natomiast Elon Musk zadeklarował, że ruszy ze sprzedażą cegieł pochodzących z tuneli, w których The Boring Company prowadzi prace wiertnicze. Chociaż brzmi to jak żart, nie jest wykluczone, że Musk i tym razem dotrzyma danego słowa.