Wirtualny pracownik
Wprowadzenie stanu zagrożenia epidemiologicznego w Polsce spowodowało zamknięcie lokali gastronomicznych w całym kraju. Zamówienia mogą być realizowane jedynie na wynos, co nie było priorytetem wszystkich restauracji. Lista kosztów w przypadku restauratorów zdaje się nie mieć końca, a przy całkowitym odcięciu przychodów nie są w stanie pokryć kolejnych wydatków.
Delivery Bot to odpowiedź wrocławskiego startupu na potrzeby restauratorów. Oprogramowanie do zamawiania jedzenia na wynos pozwala na szybkie wdrożenie rozwiązania przez lokal i przyjmowanie zamówień online. W tym rozwiązaniu, zarówno duże restauracje ze stolicy, jak i lokale z małych miejscowości mają możliwość korzystania z systemu bez żadnych opłat. EMENAGO – twórca oprogramowania, chce w ten sposób wesprzeć branżę gastronomiczną.
Darmowy system od EMENAGO to kolejna możliwość na pozyskanie zamówień online. Klienci nie muszą dzwonić do lokalu, czy szukać restauracji w kilku aplikacjach. Wirtualny pracownik przyjmuje zamówienia i płatności online za pośrednictwem Messengera. Rozwiązanie ułatwiające klientom kontakt z restauracją i możliwość darmowego wdrożenia, to aktualnie ogromna korzyść- Konrad Kobiela, Brand Manager Jaffa Bar&Market.
– Delivery Bot dedykowany jest zarówno naszym klientom, jak i nowym lokalom, niekorzystającym wcześniej z oferty. Nad systemem pracowaliśmy od dłuższego czasu i planowaliśmy wdrożenie bezpośrednio w lokalu, ale w obecnej sytuacji przeprogramowaliśmy system, aby mógł służyć zamówieniom na wynos. Bezpłatne udostępnienie stało się dla nas oczywiste – chcemy wesprzeć restauratorów – mówi Maciej Wesoły, CEO EMENAGO.
Ekspresowe wdrożenie
Delivery Bot to najnowsza funkcja od EMENAGO umożliwiająca przyjmowanie zamówień online. Jak można z niej skorzystać? Wystarczy wejść na stronę emenago.com, uzupełnić godziny otwarcia, wprowadzić menu wraz z cenami i gotowe – intuicyjne oprogramowanie można uruchomić w kilkanaście minut. Klienci za pośrednictwem Facebook Messengera będą mogli złożyć zamówienie i dokonać zapłaty online. Restauracja zostaje zwolniona z pracy nad własnym systemem, dzięki darmowemu wdrożeniu nie ponosi dodatkowych opłat, a klienci mogą mieć z nią bezpośredni kontakt.
Restauratorzy będą mogli zaoszczędzić w ten sposób na wysokich opłatach prowizyjnych, pobieranych często od dużych portali do zamawiania na wynos, które stanowią nawet ⅓ wartości zamówienia.
– Na platformach społecznościowych pojawiło się wiele akcji zachęcających do zamawiania jedzenia na wynos czy zawierające listy działających lokali w danych miejscowościach. To niezwykle ważne inicjatywy, bo jako klienci, tylko poprzez złożone zamówienie możemy wspomóc ulubione lokale przed całkowitym upadkiem – dodaje Maciej Wesoły.