Emisja akcji SAMITO zakończona sukcesem. Spółka pozyskała 2,1 mln zł

emisja akcji samito zakonczona sukcesem spolka pozyskala 21 mln zl
Udostępnij:
Zakończyła się oferta publiczna akcji SAMITO S.A., twórcy technologicznych rozwiązań dla e-commerce w modelu SaaS. Spółka pozyskała od inwestorów 2,1 mln zł, czyli 139 proc. podstawowego celu, który pozwoli skutecznie realizować działania rozwojowe. Emisja była prowadzona w formule crowdinvestingu prezentowanego na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi SAMITO.

– Z wielką radością informujemy o sukcesie emisji akcji SAMITO. Dziękujemy inwestorom za okazane zaufanie. Bardzo cieszymy się, że osiągnęliśmy podstawowy cel, pozwalający efektywnie i skutecznie realizować działania rozwojowe spółki. W szczególności. Na rozwój naszego autorskiego narzędzia SAMITO dla wydawców, które w tym roku wprowadziliśmy na rynek – komentuje Rafał Gawłowski, prezes zarządu SAMITO S.A.

SAMITO oferuje sklepom i innym firmom pozyskujących klientów online rozwiązania, które pomagają pozyskać użytkowników. Autorskie narzędzie SAMITO dla wydawców pomaga wydawcom monetyzować treści serwisów internetowych, poprzez zautomatyzowane działania content marketingu dla sklepów internetowych. Przewagą narzędzia jest również efektywnościowy model rozliczenia. Spółka podjęła już współpracę m.in. z serwisami wydawnictwa Burda Media. Pozyskane finansowanie zostanie przeznaczone m.in. na wprowadzenie funkcjonalności umożliwiających samodzielną implementacje przez mniejszych wydawców. Równolegle trwają prace nad narzędziem, które pozwoli na automatyczne tagowanie treści wideo.

Równolegle, SAMITO wraz z PayNow – integratorem płatności z Grupy mBank przygotowują nową usługę efektywnego ratowania porzuconych koszyków dla e-sklepów. Usługa ta już za kilka tygodni będzie dostępna dla klientów SAMITO. W ciągu kolejnych miesięcy znajdzie się także w czołowych platformach dla e-commerce w Polsce – w formie wtyczki. Docelowo spółki wspólnie chcą opracować i wdrożyć szereg rozwiązań, które ułatwią proces płatności w sklepach online i zwiększą konwersję.

Debiut SAMITO na NewConnect planowany jest na przełomie 2021 i 2022 r.