Emplocity tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Spółka w swoich rozwiązaniach wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Opracowane przez Emplocity algorytmy automatyzują procesy biznesowe w firmach.
– Nasze rozwiązania plasują nas w światowej czołówce, jeśli chodzi o ich zaawansowanie oraz szerokie spektrum zastosowania w biznesie. Chcemy zdynamizować rozwój Emplocity, dlatego planujemy pozyskać kapitał, by przyśpieszyć nasze strategiczne projekty. Pozytywne przyjęcie rumuńskiego UiPath na nowojorskiej giełdzie w kwietniu br. i wycena w wysokości 30 mld dolarów, wskazuje, iż nasz segment jest bardzo doceniany przez inwestorów. Chcemy, aby Emplocity w przyszłości miało szansę iść drogą wyznaczoną przez ten rumuński startup – mówi CEO i znaczący akcjonariusz Emplocity, Krzysztof Sobczak.
Emplocity opracowało platformę z wykorzystaniem autorskich rozwiązań sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML), która pozwala dostarczać rozwiązania domenowe odpowiadające na konkretne potrzeby i wyzwania klientów. Rozwiązanie łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora.
Rozwiązanie opiera się na prostym i uniwersalnym interfejsie użytkownika w formie: dedykowanej aplikacji webowej (widget, landingpage, SPA), dedykowanej aplikacji mobilnej (iOS, Android) Facebook Messenger, MS Teams, WhatsApp, Slacki inne (np. Telegram). Dodatkowo w ramach platformy Emplocity oferuje panele administracyjne, dashboardy raportowe, aplikację mobilną i web.
Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in. EMPLOBOT- chatbot automatyzujący proces rekrutacji i komunikacji z kandydatami, INTRABOT – chatbot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (HR, Administracja, Sprzedaż, Kadry i płace, Helpdesk IT), Q&A BOT – chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami (w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta).
Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy – wszędzie tam, gdzie kluczowe jest rozumienie naturalnego języka użytkowników, rozpoznawania ich intencji, udzielanie im natychmiastowych odpowiedzi 24/7, rekomendowanie określonych elementów, a także wykonywanie zleconych przez nich akcji. Spółka obecnie jest w trakcie realizacji projektów bota prawniczego i terapeutycznego
Spółka obecnie znajduje się na końcowym etapie przekształcenia formy prawnej w spółkę akcyjną. Po zakończeniu tego procesu rozpocznie się ostatni etap przygotowań do przeprowadzenia oferty na platformie CrowdConnect. Intencją Spółki jest by oferta odbyła się na początku III kwartału 2021 r.