ePlaneo w przeciwieństwie do innych systemów do zarządzania produkcją działa „w chmurze”, dając użytkownikom dostęp do informacji z każdego komputera podłączonego do internetu.
Teraz twórcy platformy poszli jednak jeszcze o krok dalej. Efektem ich prac jest nowa aplikacja mobilna, pozwalająca na kontrolę procesu produkcyjnego na telefonie czy tablecie.
– Narzędzie to dedykowane przede wszystkim jest dla osób zarządzających firmą. Dzięki niemu zyskują oni wgląd w najważniejsze sprawy zakładu – plany produkcyjne, terminy realizacji zleceń czy aktualne i przyszłe procesy zachodzące w przedsiębiorstwie – wyjaśnia Marek Wasiuk, twórca ePlaneo.
W aplikacji znalazło się kilka niezbędnych funkcjonalności. Wśród nich jest chociażby wyszukiwarka zleceń, pozwalająca błyskawicznie odnaleźć wszystkie zadania – zarówno te zaplanowane, wykonywane, jak i zakończone.
Dzięki temu jeden rzut oka wystarczy, by np. określić, jakie produkty w danym dniu muszą zostać wyprodukowane, ile powinno ich być, do kogo ostatecznie trafią i jaka będzie wartość całej transakcji.
Nie mniej istotny jest podgląd zapotrzebowania, pozwalający na błyskawiczne określenie stanów magazynowych, co w istotny sposób przekłada się na wyższą efektywność wykorzystywania zapasów, niższe koszty oraz skrócenie czasu produkcji.
– Z aplikacji mogą korzystać jednak nie tylko właściciele i osoby zarządzające firmą. Narzędzie to sprawdzi się także w pracy przedstawicieli handlowych, usprawniając obsługę klienta – mówi pomysłodawca ePlaneo i dodaje, że dostępna „od ręki” lista maszyn pozwala bowiem na szybkie sprawdzenie godzin ich pracy oraz przyszłych wolnych terminów, dzięki czemu możliwe jest dokładne określenie terminu realizacji kolejnego zlecenia.
fot. pixabay.com