eSky Group wdraża system antyfraudowy Nethone, by przyspieszyć ekspansję w Ameryce Łacińskiej

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Nethone, polski dostawca opartych na SI rozwiązań Know Your Users, ogłosił dziś, że firma eSky Group, właściciel globalnego internetowego serwisu turystycznego znanego pod markami eSKy i eDestinos, wdrożyła przygotowany specjalnie dla niej pakiet rozwiązań do zapobiegana fraudowi płatniczemu.

Fot. unsplash.com

System wykorzystuje najnowocześniejsze technologie i najbardziej wyszukane metody analityczne. Rozwiązanie łączy głębokie, wielowymiarowe profilowanie użytkowników, trwałe cyfrowe znakowanie urządzeń, biometrię behawioralną oraz zaawansowane uczenie maszynowe.  

Głębokie profilowanie i modele szyte na miarę

Specjaliści Nethone stworzyli i wytrenowali całą armię modeli antyfraudowych w pełni dostosowanych do indywidualnych potrzeb eSky Group oraz do specyfiki środowiska biznesowego, w jakim działa. Od teraz, specjalne, autorskie narzędzie profilujące Nethone dokładnie sprawdzi wszystkich użytkowników eSky i eDestinos, zbierając każdorazowo ponad 5000 punktów danych. Są to informacje o sprzęcie, oprogramowaniu, środowisku sieciowym i zachowaniu użytkownika w interakcji z serwisem. Modele antyfraudowe w czasie rzeczywistym przeanalizują każdą sesję i wydadzą celne rekomendacje dotyczące legalności transakcji kartowych, zanim płatności zostaną przekazane do rozliczenia. Innymi słowy, oszuści będą wykrywani jeszcze zanim dopuszczą się wyłudzenia – na żywo i automatycznie.   

Sztuczna inteligencja odporna na sztuczki oszustów

Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, modele uczą się na bieżąco, zwiększając swoją skuteczność z każdą przeanalizowaną sesją. System utrzymuje więc najwyższy poziom skuteczności niezależnie od zmian w sposobie działania oszustów. Ponieważ rozwiązanie pracuje w tle, jego obecność nie jest w najmniejszym stopniu odczuwalna dla klientów eSky, a co za tym idzie, nie wpływa negatywnie na doświadczenie użytkownika. W efekcie, dzięki Nethone, zespół zarządzania ryzykiem eSky Group będzie jeszcze skuteczniej chronić firmę przed fraudem, utrzymując przy tym pełną płynność i intuicyjność procesu płatności, zarówno w wersjach przeglądarkowych serwisów, jak i w nagradzanej za funkcjonalność aplikacji mobilnej.  

„Jesteśmy dumni, że eSky zaufał naszemu doświadczeniu i technologiom” – powiedział Hubert Rachwalski, CEO, Nethone. „Walka z fraudem w branży turystycznej jest niezwykle trudnym wyzwaniem. Zwalczanie fraudu w Ameryce Łacińskiej, gdzie można śmiało mówić już o pladze oszustwa, jest jeszcze bardziej wymagającym zadaniem. Myślę, że eSky nie mógł wybrać lepiej. Nasz zespół posiada bogate doświadczenie w tworzeniu opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań antyfraudowych dla biznesu działającego w tym niesamowicie różnorodnym i szybko zmieniającym się zakątku świata. Jednocześnie, branża turystyczna jest od początku jednym z naszych kluczowych obszarów działania – dodał Hubert Rachwalski.

Serwisy eSky Group są aktywne na ponad 20 rynkach, gdzie współpracują z 817 liniami lotniczymi i prawie milionem hoteli. Z ich usług korzysta już ponad 5,3 mln. użytkowników. Działalność prowadzona na tak dużą skalę czyni zarządzanie ryzykiem niezwykle trudnym, w szczególności w regionach, gdzie fraud płatniczy jest na porządku dziennym.

“Będąc globalnym graczem w bardzo konkurencyjnej branży, współpracujemy wyłącznie z partnerami, którzy nie tylko doskonale znają się na swojej pracy, ale również dobrze rozumieją nasz biznes, nasze cele i wymagania, a także specyfikę rynków, na których działamy” – powiedział Grzegorz Kwiecień, COO, eSky Group. „W warunkach szybkiego rozwoju, trzeba bezustannie godzić zwiększanie sprzedaży z jednoczesnym utrzymywaniem ryzyka w ryzach. Ostatnimi czasy, testowaliśmy różne rozwiązania antyfraudowe. Mając na uwadze świetną reputację Nethone oraz wyniki naszych testów, mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że wybraliśmy właściwego partnera” – dodał Grzegorz Kwiecień.

Nethone działa w Ameryce Łacińskiej od kilkunastu miesięcy. Polska firma dostarcza rozwiązania antyfraudowe różnego rodzaju podmiotom, w tym Almundo.com – jednemu z największych internetowych biur podróży na kontynencie.