Dzięki otrzymanej dotacji eStoreMedia będzie mogła istotnie przyspieszyć rozwój swoich flagowych produktów badawczych na rynku e-commerce, skierowanych do producentów m.in. produktów FMCG i elektroniki: eStoreCheck, eStoreJoruney oraz Shopper Review Analysis.
Na zdjęciu: Bartosz Kiełbiński, prezes i współzałożyciel eStoreMedia | fot. materiały prasowe
– Od 2009 roku wspieramy marketerów w prezentowaniu produktów w e-commerce oraz innych kanałach cyfrowych. Rozwinęliśmy szereg narzędzi informatycznych umożliwiających realizację projektów badawczych oraz tworzenie i dystrybucję treści produktowych w Internecie. Dzięki współpracy z Polską Akademią Nauk, która jest dla nas bardzo wartościowym partnerem, będziemy mogli kontynuować szybką ścieżkę wzrostu, a tym samym utrwalić naszą pozycję, jako jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży – mówi Bartosz Kiełbiński, prezes i współzałożyciel eStoreMedia.
eStoreMedia to firma badawczo-konsultingowa, specjalizująca się w usprawnianiu obecności i widoczności marki w cyfrowych kanałach komunikacji. Firma prowadzi projekty badawcze w przeszło 30 krajach i obsługuje m.in. takie marki, jak Braun, Gillette, Grohe, Nestle, Nike czy L’Oreal.
Bony na innowacje dla MŚP przyznawane są w Programie Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 w ramach Poddziałania 2.3.2.