8. Spotkanie Women in Technology w Warszawie

Dodane:

Udostępnij:

Temat: „Konsumenci nie gęsi… technologie i rozwiązania wspomagające dialog z konsumentem” 

Czas trwania: 2,5 godziny

Prelegent: Katarzyna Czuchaj

Plan wystąpienia

1. Dlaczego dialog z konsumentem jest ważny dla biznesu
1.1. Follow the… innovators and early adopters – charakterystyka pokolenia Millennials – wkrótce głównej grupy konsumenckiej w USA i Polsce
1.2. Zmienne trend & dynamika społeczności
1.3. Świat zmienia się bardzo szybko. Duży już nigdy nie pobije małego. To szybki będzie podbijał wolnego. [Rupert Murdoch] – zwinny biznes i konsumenci wspierający rozwój w trybie „lean”

2. Konsument uzbrojony w technologię – wróg czy przyjaciel?

 

2.1. Super-konsument – kto to taki? Jak wymagający klient może pomóc biznesowi?

2.2. Mobile, wereables, IoT – czego używają i jak kupują polscy konsumenci, co zmieniła technologia? Show-rooming, kody QR, aplikacje mobilne marek

2.3. Kobiety na łowach, mężczyźni z listą zakupową w dłoni… – zastanów się do kogo mówisz czyli dlaczego wiedza jest niezbędna, żeby efektywnie się komunikować –

przykład różnic w zachowaniach zakupowych pomiędzy kobietami i mężczyznami

 

3. Narzędzia pod ręką

3.1. Ankiety mobilne i zdalne badania w terenie (przykłady, jak działają?)

3.1.1. Crowdsourcing konsumencki

3.1.2. Motywatory – grywalizacja, konkursy, CSR

3.2. Monitoring opinii w sieci

3.3. Otwórz się na konsumenta

3.3.1. Ćwiczenie polegające na stworzeniu w grupach krótkich ankiet dotyczących zadanego albo własnego biznesowego obszaru badawczego, np. monitoring satysfakcji klientów restauracji, ocena poziomu szkolenia, badanie potencjału nowego zegarka typu smart-watch albo aplikacji), zadania mogą być zależne od tego kto przybędzie na wydarzenie, o ile wcześniej będziemy mieć listę i charakterystykę; grupa zastanawia się też nad motywatorami jakie mogą zadziałać na grupę potencjalnie badanych konsumentów, każda grupa przedstawia swoją ankietę

3.3.2. Pokaz systemu ankietowego i raportowego Mobile Institute, przykłady ankiet klienckich i wizualizacja wyników bazujących na przykładach zrealizowanych realnie, a nawiązujących do ćwiczenia wyżej

4. Q&A