Akademia Social Media – krok 8

Dodane:

Udostępnij:

Na ósmym spotkaniu poznasz sposoby, dzięki którym Twoje działania w mediach społecznościowych będą jeszcze skuteczniejsze. Zaprezentujemy sposoby mierzenia zasięgu, monitoringu oraz zarządzania społecznościami.

Plan akademii:

Internet Research Center
Albert Hupa
Efektywne zarządzanie społecznością na Facebooku (1h)
  • Social Influence Marketing na Facebooku?
  1. Czym jest SIM
  2. Kim są i jak poznać osoby, które mają wpływ?
  • Dostępne na polskim rynku narzędzie do pomiaru Facebooka?
  1. FanPageTrender
  2. Napoleon CMS
  3. Facead
  • Co należy mierzyć na Facebooku?a.
  1. Aktywność fanów
  2. Zasięg i dotarcie
  3. Influencerzy
  4. Benchmarking
  • Jak mierzyć efekty swoich działań na Facebooku?
  1. Segmentacja aktywnych użytkowników
  2. Social Influence Marketing Score

 

Brand24
Michał Sadowski
Monitoring Internetu / Social Media w praktyce (1h)
Idea i główne zastosowania monitoringu Internetu / Social Media w służbie biznesu. Przegląd najciekawszych trendów, przypadków skutecznego wykorzystania oraz najlepszych praktyk.
Rewolucja Social Media.
  • Consumer insights – case Orange.
  • Obsługa klienta jako jedno z podstawowych zastosowań monitoringu.
  • Wsparcie sprzedaży na przykładzie branży ubezpieczeniowej.
  • Analiza i pomiar skuteczności kampanii reklamowych i działań promocyjnych – case Tesco.
  • Data is the new oil – przyszłość monitoringu Internetu.

 

NetSprint
Anna Miotk
Wyzwania monitoringu social media (1h)

  • Czy istnieje dostawca, który znajdzie 100% publikacji?
  • Czy da się monitorować całego Facebooka?
  • Czy komputer zastąpi żmudne czytanie tekstów przez człowieka?
  • Syndrom dużych błyszczących obiektów, czyli wskaźnikoza
  • Reagowanie czy proaktywność?
  • Czy analiza treści w social media może zastąpić strategię?
  • Wilk w owczej skórze – ekwiwalent reklamowy w internecie

Wręczenie certyfikatów i niespodzianka:)