Audyt technologiczny, innowacyjny i badawczo-rozwojowy

Dodane:

Udostępnij:

Zapraszamy na kolejne spotkanie związane z komercjalizacją i tematyką transferu technologii. Tym razem gościem spotkania będzie Paweł Żebrowski z Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii w Szczecinie. Wstęp wolny, konieczna rejestracja.

Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają wiedzę na temat audytów technologicznych, innowacyjnych i badawczo-rozwojowych w takich aspektach jak:

  • grupy docelowe – jaki typ audytu jest odpowiedni dla jakiej jednostki,
  • konieczne przygotowania przed audytem – na co zwrócić uwagę, jakich informacji szukać, jak dobierać odpowiednie pytania audytowe,
  • dobór ekspertów – czy ekspert zewnętrzny zawsze jest potrzebny? Czym kierować się przy wyborze ekspertów?
  • zakres i elementy audytu – struktura audytu, zakres audytowanych procesów itp. Kwestie praktyczne – np. czy należy dzielić się spostrzeżeniami już podczas audytu? 
  • raporty audytowe – ich kształt, sugerowana objętość, wnioski poaudytowe.

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników jednostek otoczenia biznesu, osób zaangażowanych w przeprowadzanie audytów oraz pracowników sektora MŚP.

Harmonogram:

  • 10:00 – 11:30 Wprowadzenie, typy audytów, ich charakterystyka, grupy docelowe Konieczne przygotowania przed audytem 
  • 11:30 – 11:45 Przerwa 
  • 11:45 – 13:15 Dobór ekspertów, Zakres, elementy, kwestie praktyczne 
  • 13:15 – 13:45 Przerwa 
  • 13:45 – 15:15 Raporty poaudytowe – struktura, kształt, wnioski 

Paweł Żebrowski – Kierownik Działu Centrum Transferu Technologii Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Absolwent Politologii oraz Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Programu Top 500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda w USA. Trener z zakresu design thinking, praw własności intelektualnej, promocji technologii oraz metod wsparcia dla biznesu. Przeprowadza audyty innowacyjne, badawczo-rozwojowe oraz oceny pomysłów na biznes m.in. metodami Quicklook czy Business Model Canvas.