Według raportu Centre for Retail Research, Polska wyróżnia się najwyższym w Europie wzrostem wartości rynku ecommerce, który w latach 2010-2011 wyniósł 33,5%, zaś w 2012 prognozowany jest wzrost o 24%. W ostatnim roku internetowe podwoje otworzyły niektóre sieci retailowe m.in. Zara, Tesco, Leroy Merlin…Czy zdołają zdobyć tak wysoką pozycję na polskim rynku tak jak udało się to sieci handlowej Tesco w Wielkiej Brytanii, którą Internet Retailer w zestawieniu Top 400 Europe pod względem wartości sprzedaży, umieścił na trzecim miejscu.
Jak od dawna zapowiadane wejście na polski rynek amerykańskiego giganta Amazon, wpłynie na układ sił wśród konkurentów w Polsce? Według analiz Internet Retailer amerykański Amazon rozwija się szybciej niż jego europejscy konkurenci, jego sprzedaż w Europie wyniosła w zeszłym roku 16,7 mld dolarów, podczas gdy niemieckiego Otto Group ponad dwa razy mniej – 6,2 mld dolarów. Czy 124.pozycja polskiego sklepu Komputronik, 190.Electro.pl, Oponeo.pl – 201. czy Neo24 – 230, Empik – 275 w zestawieniu największych europejskich sklepów internetowych Top 400 Europe to sukces polskiej branży ecommerce? W jaki sposób budują swoją przewagę konkurencyjną giganci polskiego handlu internetowego, które z trendów światowych postrzegają jako swoją szansę, jak adaptują nowe narzędzia lojalizowania klientów, w jaki sposób dywersyfikują przychody?
Konferencja Ecommerce Trends 2013 to spotkanie dedykowane przedsiębiorcom działajacym w obszarze ecommerce jak rownież tradycyjnego handlu, bedące okazją do zapoznania się z najbardziej innowacyjnymi trendami w tej branży.
Dzięki naszej konferencji zdobędziesz praktyczną wiedzę jak rozwijać własny biznes poza tradycyjnymi kanałami, nawiążesz unikalne kontakty branżowe.