Serdecznie zapraszamy do objęcia patronatem pierwszej w Polsce konferencji poświęconej komunikacji w biznesie organizowanej wspólnie przez: IABC/Poland – polskie przedstawicielstwo międzynarodowej organizacji non-profit: International Association of Business Communicators oraz Fundację Law&Partners.
Dobra komunikacja w biznesie jest nieodzowną częścią sukcesu. Odpowiedzialni liderzy troszczą się o ten aspekt, dzięki czemu podnoszą wartość i atrakcyjność swojej firmy.
Świadomość celów biznesowych oraz dbanie o dobrą jakość zewnętrznej i wewnętrznej strategii komunikacji z otoczeniem powinno być priorytetem dla firm w dzisiejszych czasach. Celem IABC/Poland Business Communication Forum 2013 jest wskazanie najlepszych standardów, metod komunikacji, trendów oraz narzędzi wykorzystywanych na świecie, które bezpośrednio przekładają się na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, założonych celów sprzedażowych a przede wszystkim ograniczenia kosztów.
IABC/Poland Business Communication Forum 2013 odbędzie się 24 stycznia, 2013 r. (czwartek) w Warszawie.
Wśród prelegentów między innymi:
- Piotr Voelkel, Prezes Zarządu, Vox Meble (Grupa Kapitałowa Vox);
- Halina Frańczak, Dyr. Marketingu na Europę Środkową, Deloitte;
- Joanna Malinowska-Parzydło, b. Dyr. Personalny, Grupa TVN, CEO Personal Brand Institute, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu;
- Michał Matukin, Prezes Neuromarketing Science and Business Association Poland (NMSBA), Scientific Director, Human Mind & Brain Applied Research Center;
- Kamil Przełęcki, Dyrektor ds. rozwoju i konwergencji multimediów, Agora.
Szczegółowe informacje dotyczące wydarzenia znajdują się na specjalnie dedykowanej stronie: www.konferencje.iabcpoland.pl